Jetforce tunings-spul

Jelle RV

Well-Known Member
Op de foto's van ECMA milaan 2004 was te zien dat er wat tuningsspul voor de jetforce kwam, dit was verwacht begin 2004,

maar er is nog steeds niks van het tuningsspul op internet te koop en bij de dealer? ik weet dat er niet veel snelheid uit dit blok te halen zal omdat het nou eenmaal directe injectie is maar alles is beter dan standaard rijden toch? ;)

dus welk tuningsspul valt er voor de jetforce te verwachten voor medio zomer 2004 :)

ik weet van de RR van leovince (uitlaat) en dat malossi een cillinder wilde gaan uitbrengen...
 
Advertisement - register to remove this

Idd er komt binnenkort voor dat apparaat ook nog een Leovince pijpje uit, weet niet welke het is, Leo ZX en een andere vage Leo. In ieder geval komt er een pijpje binnenkort uit :) Nu kun je alleen je begrenzertjes eruit halen en geduld hebben.
 
de ZX is al te bestellen en de verkoop loopt egt heeel goed! ben toenet ff bij me dealer geweest en die had gebeld...en bij Leo zeide ze dat de ZX al te bestellen was...ze hadden er nog maar een paar op voorraad.... :D bestellen duSs :D
 
Ik heb gister een duitser op mijn msn gesproken, want ik had een filmpje gezien waar hij op de teller van de jetforce 91 liep!
Hij zei dat ie maximaal 98 kon. Dus ik vroeg wat hij eraan had gedaan, HELEMAAL NIX...!!! dus ik vroeg voor de zekerheid nog ff of het wel een 50 cc was, en jah hoor! ikzelf denk dat het aan de begrensde boordcomputer ligt. Ik ga zo snel mogelijk naar mijn dealer voor meer informatie! :D
 
Ik heb nu goed nieuws... er is eindelijk bij mij in de buurt een motor/scooterzaak waar ze de jetforce via de gameboy kunnen opvoeren! Dit is de zaak Pols, in waalwijk... waneer me jetforce snel loopt laat ik wa van me horen..
 
Originally posted by RED_DIABLO
Ik heb nu goed nieuws... er is eindelijk bij mij in de buurt een motor/scooterzaak waar ze de jetforce via de gameboy kunnen opvoeren! Dit is de zaak Pols, in waalwijk... waneer me jetforce snel loopt laat ik wa van me horen..

Mijn dealer kan dit al heel lang via software op hun laptop ofzo ;)
 
Back
Top