JetForce Stage6 Lak.

Status
Not open for further replies.

Infernal

Well-Known Member
heeey iedereen, ik ga mijn scooter laten overspuiten, en wil graag stage6 lak. heeft iemand ideeen?


ik heb van die tekeningen gezien van aerox en SR etc. soort kleurplaten. nu wil ik die graag voor jetforce. zodat ik beetje kan proberen met photoshop.

dankjee!!!
 
Advertisement - register to remove this

Ja ik heb wel ideeen, gewoon glanzend zwart spuiten met oranje accenten. Dezelfde oranje als de stickers...
Kijk gewoon naar de Stage 6 racers, dan zie je genoeg toch..
 
altijd maar lachen met de beginnende poster.

ja stelt je vraag beter in het fotosoep topic daar word je beter geholpen.
 
Je bedoelt dus gewoon de kleuren. Volgens mij kan je dit lezen in de voorwaarden om aan de Stage6 cup mee te doen, maar kan me vergissen :p
 
oftewel gewoon zwart, met oranje vlakken om de zwarte (pro) of witte (basic) startnummers in te plakken.

Welke kleuren exact mag je zelf weten.
Ik had de kappen van Barry. van het forum hier in metalflake zwart gespoten wat een soort regenboog effect gaf.

Alles mag, zolang het zwart en oranje is.
 
oftewel gewoon zwart, met oranje vlakken om de zwarte (pro) of witte (basic) startnummers in te plakken.

Welke kleuren exact mag je zelf weten.
Ik had de kappen van Barry. van het forum hier in metalflake zwart gespoten wat een soort regenboog effect gaf.

Alles mag, zolang het zwart en oranje is.

juisst, bedankt man, eindelijk is geen poot die me belachelijk maakt. ik vind dat het meer over hun zegt dat ze denken, dat ik dacht dat er soort van stage6 lak bestond, mja beetje brains zoals jij, begrijpt dat het om de kleuren gaat.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top