Je mooiste vakantie foto.

Ja echt, hoe krijg je het voor mekaar denk ik dan. Toen wij vroeger naar Terschelling gingen, was je de eerste dag al het dubbele kwijt. Boot, camping, krat bier, eten en uitgaan. :D
 
Is eigelijk zo gek gegaan dat we de 3 jaar daarna niet meer met de kameraden op vakantie zijn geweest. We hadden allemaal een beetje spijt dat we zoveel opgemaakt hadden. En we zaten allemaal nog op school.

Ik zelf had het hele jaar elke vrijdag, zaterdag en af en toe op zondag gewerkt. Heel het jaar bijna niet wezen stappen. Om geld voor de vakantie te hebben. Dit in 9 dagen er allemaal door gedraait :rolleyes: Vraag me niet hoe het gelukt is....
 
Ligt er heel erg aan waar je heen gaat, een kroeg of een club. In een kroeg geef ik op een avond ook niet meer dan 20 euro uit, een club kan daarentegen wel 120 euro worden ja.

Op vakantie was ik in ibiza anders voor een rondje 90 euro kwijt, terwijl het maar 6 focking drankjes waren. Gaat echt nergens meer over.
 
Avondje kroeg: ongeveer 15e
Avondje club: ongeveer 35e (inclusief 10 á 15 euro entree)

Ik dronk een aantal jaar geleden veel meer dan nu. Toen zo'n 12 á 15 biertjes op een avond. Nu is dat zo rond de 5 á 8 als ik niet hoef te rijden.
 
Back
Top