Je mooiste vakantie foto.

mr6c84.jpg


ja ik mag idd me lenzen en sensor e.d wel eens schoonmaken :+
 
Barca was ook net wat duurder dan hier in NL. Maja wen je aan en dan ineens lijkt NL goedkoop :x

Ik denk dat vriend Anne van deze prijzen stijl achterover slaat ;)

haha :p dat is een ding wat zeker is!

heb in 7 dagen renesse 100 euro uitgegeven volgens mij, maar ik heb echt geen idee waaraan
 
Ja, de beste man heeft ook al is vertelt dat hij van 4€ rond komt tijdens een avondje stappen. :D
Ik ben nog geen oost-blok land tegen gekomen waar ik het zelfde kan ervaren..
 
idd, is best normaal dat je op een avond 100€ kwijt bent, en dan weet je niet waaraan. Ik heb wel es 7-8€ betaald voor een klein flesje water 8P


Wel vette foto's hier. Wil ook heel graag naar Spanje, hoop volgend jaar ofzo. (nog nooit geweest :rolleyes:) Enige land in Europa waar ik nog niet ben geweest. Staan btw nog echt veeeeeeel landen op de planning.
 
WTF? :D!

5 dagen Spanje, 750 euro over de balk geslingerd. :p

Daar kan Anne gewoon een paar jaar van stappen! :D


Ok 150 per dag vind ik dan ook wel weer wat overdreven, maar ik kwam toch ook zeker wel tot 75 per avond. 100eu voor 7 dagen vind ik echt onwerkelijk, dat je vrienden niet klagen joh dat je geen rondjes geeft...
 
idd, is best normaal dat je op een avond 100€ kwijt bent, en dan weet je niet waaraan. Ik heb wel es 7-8€ betaald voor een klein flesje water 8P

En ik voelde me in Barca al zo genaaid toen ik 3 flesjes water kocht in La Pacha (Barcelona) á 18 Euro... :eek:
 
OMG :D! Het is nog serieus ook. 4 euro avond stappen (kan je twee fluitjes halen, voor jezelf :+), 100 euro in een week op Rennesse, wat ben ik blij dat jij geen vriend van me bent, of ga je nooit met vrienden stappen ofzo... Het is vrij normaal een rondje e.d. te geven hier.

Tering zeg :#.
 
ik sta als we uit gaan eigenlijk bijna heel de tijd op de dansvloer, en we hadden per dag ongeveer ook wel een fles goede sterke drank (goldstrike bacardi etc) en gemiddeld 3 jointjes en waterpijp, en savonds ben ik dan gewoon lijp, en met rondje geven gaan je centjes ook niet heel snel op als je met zn 4en bent
 
Back
Top