Je beste koopje!

Moest wel ff heel hard nadnkn.. maar ik denk toch dat mijn MP3-player van MamboX voor 100 euro (128mb) toch wel mijn beste aankoop is :P
Hij doet het al 2,5 jaar en heeft al 3 koptelefoons en 1000meter naar beneden afgelegd :W

Zonet wat kappen voor Booster Next gekocht:
Witte voorlip + pinkerunits
Chrome voorkap + voorlichtunit
TNT zijkappen (licht bekrast)
Achterkapje
TNT witte Underseat
Knieplaat
Voetplaat
Witte onderkap
2x batterijkap
Hielkap
Zadel

35 euries:)

Aerox, 650 kilometer oud, helemaal origineel en eerlijk. Alleen iets beschadigd aan de linkerzijde. Was anderhalf jaar oud, maar had heel lang ongebruikt binnen gestaan. Zelf gekocht voor 1300 euro van een handelaartje, die was zo snel om hem zelf voor 1000 euro te kopen!

jolly moto voor kymco voor 30 euro excl demper en ophanging. die vent wijsgemaakt dat het een prutuitlaat is, verkocht voor 100 ofzo :)

Yamaha Dt liep niet voor 250,- gulden
Net gereviseerd.. alleen zuiger verkeerom gemonteerd..

Zuiger goed en lopen als een zonnetje

Toen was ik 14 en vond het toen lang niet gek..
Was in nieuwstaat ook..

TNT 50cc alu met al aardig wat km's gewisseld tegen Hebo Manston Replica 70cc alu compleet mss 10km oud :)

Dellorto 12mm zonder shoke tegen Dellorto 25mm phbl compleet :)

tjt f1 kopen voor 15 euro, die ruilen tegen een MHR Cross cilinder. vervolgens die weer ruilen tegen een NX kit, dat is toch wel mijn beste deal!

Hpi 04 gekocht voor 50 euro, omdat er een stukje uit de rotor was, deze verkocht voor 130 euro, ding liep als een zonnetje:)

6 keihins gekocht voor 180 euro, deze verkocht voor 70 p/s

180 --> 420 = 240 euro winst:)

Nog hele mooi Leovince TT voor 20 euro gekocht,
weer geruild tegen een yasuni R + 15 euro :P
Alleen omdat die gast die TT echt vet mooi vond..

lelijke rox met een volgepompt blok voor 1400 euro...

blok bevatte:
nieuwe evo vlinder
evo as
24mm mikuni inlaatsetje
polini overrange nieuw
2g nieuw
evo vario nieuw

etc etc....

vond het toch wel een aardig nette deal al zeg ik het zelf ;)

edit:: ook nog een erg mooie deal:
nieuwe kiesler achterkappen (afgewerkt en al) én een nieuwe evo2 monoseat voor 120 incl ;)

navigatie gekocht voor 150 euro op me werk (praxis) dingen liepen niet, zwaar afgeprijsd naar 199 - personeelskorting, winkelsprijs was 299 euro :#

Back