Je beste koopje!

ben nog bezig met me beste deal:P....heb een t-mobile bijna gekocht van een vriend van me voor 125 e....met bijna bedoel ik hij komt vrijdag terug en dan heb ik em. Heb em gelijk al op marktplaatst gezet omdat ik al wist dat ik er meer voor kon krijgen! Heb er voor 250 op gezet en dat betekent dus geen winst! Nu is et meest recente bod 290 of ruilen tegen een goeie d500:D ff door gaan dus tot we de 350 bereiken denks +ralf+

mijn beste deal..

ik kocht een tijd terug een typhoon van iemand hier @ forum.. voor 75euro! zat een nieuwe doppler as in en nieuwe c4 lagers, gestraald blok.. kappen waren alleen TE gaar enzo maarja ;)

tph_01.jpg

tph_02.jpg

nu denken jullie dat was het? :P

not!

kwam een gast op me msn, die wou zn speedake wel ruilen tegen mijn typhoontje.. ding was net zwart-wit gespoten en allemaal nieuwe onderdelen @ blok (wel allemaal stnd op tecgnigas next na)

spdk_01.jpg

dit was dus ook een goede deal :) maar de beste deal is dat ik die speedake dus verkocht heb voor 550euro :D (ff 475euro winst gemaakt met alleen die typhoon in elkaar zetten (nieteens rijdend)

swinz said:
mijn beste deal..

ik kocht een tijd terug een typhoon van iemand hier @ forum.. voor 75euro! zat een nieuwe doppler as in en nieuwe c4 lagers, gestraald blok.. kappen waren alleen TE gaar enzo maarja ;)

tph_01.jpg

tph_02.jpg

nu denken jullie dat was het? :P

not!

kwam een gast op me msn, die wou zn speedake wel ruilen tegen mijn typhoontje.. ding was net zwart-wit gespoten en allemaal nieuwe onderdelen @ blok (wel allemaal stnd op tecgnigas next na)

spdk_01.jpg

dit was dus ook een goede deal :) maar de beste deal is dat ik die speedake dus verkocht heb voor 550euro :D (ff 475euro winst gemaakt met alleen die typhoon in elkaar zetten (nieteens rijdend)
DAT is nou handel zie ;)

Ultee said:
ben nog bezig met me beste deal:P....heb een t-mobile bijna gekocht van een vriend van me voor 125 e....met bijna bedoel ik hij komt vrijdag terug en dan heb ik em. Heb em gelijk al op marktplaatst gezet omdat ik al wist dat ik er meer voor kon krijgen! Heb er voor 250 op gezet en dat betekent dus geen winst! Nu is et meest recente bod 290 of ruilen tegen een
goeie d500:D ff door gaan dus tot we de 350 bereiken denks +ralf+

quote mezelf even wat zouden jullie doen?? :)

een runner pro voor maar 150 euro:D

de oude eigenaar had diesel getankt en had er maandenlang bezig mee geweest om hem te starten hij was het sow zat geworden dat ie hem aan mij heeft verkocht :D

en toen ie mij de volgende dag erop zag rijden :P heeft ie zeker wel gehuild :P

een puch maxi met los voorwiel erbij, liep niet meer.

thuis voorwiel erin gedraaid en hij reed perfect :D

had 'm trouwens gratis gekregen van een klasgenoot :)

Ik ook Dan maar,,,

Een Complete Beta Ark Met Een Kapotte krukas , cillinder en uitlaat
en de kappen zwaar vern**kt gespoten,,
Voor :350 euro gehaald

Naar zelf spuiten met hema verf (60euro)en zelf geparelstraal,(5euro)
Race krukas + wat snel spul erop ,,

Is die cker 800+waard,,

2de beste koop nieuwe mhr binnenrotor in de aanbieding bij v,hetslot 4maand terug 200euro :O :)

groet michael

beta ark bruut! said:
Ik ook Dan maar,,,

Een Complete Beta Ark Met Een Kapotte krukas , cillinder en uitlaat
en de kappen zwaar vern**kt gespoten,,
Voor :350 euro gehaald

Dat vind ik een normale prijs als de krukas, cilinder en uitlaat kapot waren ;)

Mijn neo's die goed liep, maar met paar kapotte kappen en kromme voorvork was 200 euro :)

Da-vid said:
voor 300 euro een runner met :
top performance trophy (70), flyclutch, 21mm carb, multivar, Nrx :P

voor 200 euro een Speedfight 2:
Helemaal orgineel ,alleen was de krukas dood.

voor 500 euro een Zip sp2000:
bijna nieuw blok, net overgespoten. Moest alleen in elkaar gezet worden :).

voor 200 euro een Sr max biaggi:
Was helemaal compleet + lopend (verkocht in onderdelen..)

Voor 100 euro een Piaggio Sfera:
Gaar blokje, ding omgebouwd tot wit met rood framesjeezer :P

Tevens een keer een C16 voor 45 euro gekocht (roestig), mja en zo heb ik nog een heel aantal leuke dealtjes gehad.

Ps. Alle scooters waren eerlijk..

Whoei net een Typhoon gekocht voor 150 euro :P

Zit een nieuwe Dr50 + 17,5 mm op. En hij loopt nog perfect :)

Perfecte banden+ werkende voorrem. Enigste probleempjes zijn de kappen (voorkap mist paar ophangpunten+ krassen) + stuurslot werkt niet..

Oja kreeg nog een goeie helm + Slot erbij :P.

Ff opknappen + weer verkopen voor leuke prijs 8)

een tomos voor 75 euro. Liep niet meer zeiden ze (jaar stil gestaan), andere bougie in gedraaid, nieuwe benzine..paar keer trappen en loopt geweldig.

een keer een pia sfera gekocht voor 20 euro, kapen waren mega gaar, krukas overleden voorvork krom en frame krom.

ik thuis, al t bruikbare dr af gesloopt, en verkocht, toch nog zon 200 euro winst gemaakt.

wat die gene niet wist was dat dr een bijna nieuwe evo 50 cilinder op zat anders hak em nie voor 20 euro gehad denkk

Back