DAT is nou handel zieswinz said:mijn beste deal..
ik kocht een tijd terug een typhoon van iemand hier @ forum.. voor 75euro! zat een nieuwe doppler as in en nieuwe c4 lagers, gestraald blok.. kappen waren alleen TE gaar enzo maarja
nu denken jullie dat was het?
not!
kwam een gast op me msn, die wou zn speedake wel ruilen tegen mijn typhoontje.. ding was net zwart-wit gespoten en allemaal nieuwe onderdelen @ blok (wel allemaal stnd op tecgnigas next na)
dit was dus ook een goede dealmaar de beste deal is dat ik die speedake dus verkocht heb voor 550euro (ff 475euro winst gemaakt met alleen die typhoon in elkaar zetten (nieteens rijdend)
Ultee said:ben nog bezig met me beste deal....heb een t-mobile bijna gekocht van een vriend van me voor 125 e....met bijna bedoel ik hij komt vrijdag terug en dan heb ik em. Heb em gelijk al op marktplaatst gezet omdat ik al wist dat ik er meer voor kon krijgen! Heb er voor 250 op gezet en dat betekent dus geen winst! Nu is et meest recente bod 290 of ruilen tegen een
goeie d500ff door gaan dus tot we de 350 bereiken denks +ralf+
Jog`RR said:Speed cilinder voor een pakje Camel.
beta ark bruut! said:Ik ook Dan maar,,,
Een Complete Beta Ark Met Een Kapotte krukas , cillinder en uitlaat
en de kappen zwaar vern**kt gespoten,,
Voor :350 euro gehaald
Da-vid said:voor 300 euro een runner met :
top performance trophy (70), flyclutch, 21mm carb, multivar, Nrx
voor 200 euro een Speedfight 2:
Helemaal orgineel ,alleen was de krukas dood.
voor 500 euro een Zip sp2000:
bijna nieuw blok, net overgespoten. Moest alleen in elkaar gezet worden.
voor 200 euro een Sr max biaggi:
Was helemaal compleet + lopend (verkocht in onderdelen..)
Voor 100 euro een Piaggio Sfera:
Gaar blokje, ding omgebouwd tot wit met rood framesjeezer
Tevens een keer een C16 voor 45 euro gekocht (roestig), mja en zo heb ik nog een heel aantal leuke dealtjes gehad.
Ps. Alle scooters waren eerlijk..