Cliffske.!
Onzin voor het leven
Nokia 3310 voor 5 euro incl. 2 kapjes en lader. Nokia was in goede staat en toen nog niet zo gek lang op de markt.
Cliffske.! said:Nokia 3310 voor 5 euro incl. 2 kapjes en lader. Nokia was in goede staat en toen nog niet zo gek lang op de markt.
rs rullezzz said:En niet vergeten 20 euro voor de jongen die je altijd helpt *D en dit probleem vondt op die FF
Naja zelf boelonderdelen gekocht voor weinig + tallozee ciaotjes,puchie's etc voor weinig of niks
laat rijdende puch zip ac gekocht voor 50 eu (uiterlijk kk gaar)
sorry maar hier geloof ik nietveel van, al die evo/manston scoots voor +-500 kopen, die zijn normaal nooit zo goedkoop en nogwel een rox met nieuwe tnt kappen set+ chrome zx voor 200 gekocht, yea right :X[5th] Erik said:Yahama Aerox voor 200 euro. Ding was AC! zat een warmgelopen Hebo Alu 70cc onder, NRX, Polini 2G koppeling en toen ik het blokje open maakte zat er ook nog een Malossi RHQ pen 10 krukas in. In totaal verkocht voor 750 euro.
Aprillia SR voor 700 euro met Manston/Selettra/Bidalot C20. Verkocht in onderdelen voor 1200 euro.
Beta Ark voor 700 euro met Manston/Overrange/KRD F1. Verkocht in onderdelen voor 1300 euro.
Yahama Aerox voor 850 euro met Evo/Selettra/Evo pijp. Verkocht in onderdelen voor 1500 euro.
Yahama Aerox voor 1000 euro. Maandje later verkocht voor 1600 euro.
Malaguti Firefox gekocht voor 1000 euro met Evo/TJT F1/Selettra. Verkocht in onderdelen voor 1600 euro.
Aprillia SR Max Biaggi gekocht voor 600 euro met Evo/C16/Selettra. Verkocht in onderdelen voor 1000 euro.
Yahama Aerox voor 200 euro met nieuwe TNT kappenset, Leovinci ZX (chroom). Verkocht voor 1400 euro.
Piaggio Zip SP gekocht voor 360 euro met Pro Race 2/RHQ/Selettra. Verkocht voor 800 euro in onderdelen.
Aprillia SR met Manston/C21/Keihin 28 imi voor 500 euro. Verkocht voor 1000 euro.
En dat was het wel zo'n beetje
Scooterhandel heeft me geen windeieren gelegd :7
Roedi.. said:sorry maar hier geloof ik nietveel van, al die evo/manston scoots voor +-500 kopen, die zijn normaal nooit zo goedkoop en nogwel een rox met nieuwe tnt kappen set+ chrome zx voor 200 gekocht, yea right :X
boi, wat heeft mijn street hiermee te maken? was een bewuste keuze van mij, omdat ik een straat scooter wilde en geen zin meer had in een extreem snelle scoot, die rox is trouwens in topstaat 8)[5th] Erik said:boi geloof wat je zelf wil
Waarom zou ik erover liegen?
Trouwens er was altijd iemand mee die zag wat ik ervoor betaalde.
En met die goedkope Rox, die man dacht dat die niet meer liep en hij wilde er van af. Bleek dat de benzine gewoon op was, maar hij was een man van zijn woord en zei dat ik hem alsnog voor 200 kon meenemen.
Btw was jij niet diegene die zijn Streetmagic met leuk spul tegen een afgeragde Rox ruilde