Je beste koopje!

5 jaar oude Golf IV 81kw TDI Highline met 124000km voor 8250 euro. Waar ik een half jaar prima in heb gereden en uiteidenlijk na een ongeluk (niet mijn schuld) totaal 10200 euro voor heb terruggekregen van de verzekering.

Een piaggio/vespa brommertje gekregen en voor 60 euro aan een maatje verkocht.
Kosten: alleen een oude grasmaaier tank erop gebuent:W

ong 2,5 jaar geleden bij domeinen een uit de sloot geviste 125cc runner die ik dus ook nog door moest slijpen.. kosten: 276 euro + 15 euro voor het weer in elkaar bakken :P
ding zag er gruwelijk gaar uit :P

daarna gelijk geruild tegen een area en die verkocht voor 1250e

Ik weet niet hoor, maar als je hem weer in elkaar bakt is hij dus illegaal en ben jij zelf of het bedrijf uit welke naam jij daar was, aansprakelijk maargoed.

Sjoerd said:
Ik weet niet hoor, maar als je hem weer in elkaar bakt is hij dus illegaal en ben jij zelf of het bedrijf uit welke naam jij daar was, aansprakelijk maargoed.
mss heeft hij dan de papieren aangevraagd met de smoes dat hij ze "kwijt" was...

een keer aerox voor 100 euro, na een spuitbeurtje 900 voor gevangen

een keer nrg mc2 voor 150, verkocht in onderdelen

een keer sr stealth voor 100, na een beetje afstel- en poetswerk verkocht voor 975

een keer aerox voor 520 euro, na een spuitbeurtje + stickerset verkocht voor 1250

een keer benelli 491 rr voor 250 euro, na een nieuwe bougie verkocht voor 600

een keer sr2000 voor 250, na een volledige revisie verkocht voor 800

en ga zo maar door :)

BB-Tuning said:
een keer aerox voor 100 euro, na een spuitbeurtje 900 voor gevangen

een keer nrg mc2 voor 150, verkocht in onderdelen

een keer sr stealth voor 100, na een beetje afstel- en poetswerk verkocht voor 975

een keer aerox voor 520 euro, na een spuitbeurtje + stickerset verkocht voor 1250

een keer benelli 491 rr voor 250 euro, na een nieuwe bougie verkocht voor 600

een keer sr2000 voor 250, na een volledige revisie verkocht voor 800

en ga zo maar door :)

dat doe je goed.

ik heb zelf een originele vuurvos gekocht voor 250 liep niet en voorkap kapot.
vacuumslang op de tank gedaan en het beesje liep weer. Nog een paar kleine dingetjes als afstellen en waterpomp reviseren.

een peugeot fox deluxe uit het jaar 2002 voor 200 euro, alleen nieuwe bougie in gedraait. deze is verkocht voor 675,-

nu een puch zip met kapschade, jonge had het zelf gespoten maar was lelijk.
oude verf eraf gepoetst blijkt er bijna geen schade te zijn, nu beetje aant spelen met lakstift en je ziet het niet meer. ( zip is gekocht voor 700 euro tog best veel maar was eerlijke type 3 met datatag)

ChRiS46SR said:
dat doe je goed.

ik heb zelf een originele vuurvos gekocht voor 250 liep niet en voorkap kapot.
vacuumslang op de tank gedaan en het beesje liep weer. Nog een paar kleine dingetjes als afstellen en waterpomp reviseren.

En niet vergeten 20 euro voor de jongen die je altijd helpt *D en dit probleem vondt op die FF

Naja zelf boelonderdelen gekocht voor weinig + tallozee ciaotjes,puchie's etc voor weinig of niks

laat rijdende puch zip ac gekocht voor 50 eu (uiterlijk kk gaar)

Mijn x8rs toen zo goed als nieuw, met 2900 km op de teller voor 1000 euro, incl. helm+slot.

Had er 250 vanaf weten te lullen, maar was ook wel nodig, had echt niet meer. Nu overigens niet meer zo mooi als toen maarja, je begint bij het begin he. Als k nu een andere scooter zou kopen zou ik niet meer vallen ofzo, ben nu wel gewend goed op de weg te kijken of er nix ligt :P

Back