This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

JDM cops

skyline's, evo's whooooooooooow te errug! als ze dit hier hadden ging ik duidelijk bij de politie werken. ik ben net terug uit italie en heb helaas niet die lambo gezien maar wel gloednieuwe alfa 156's die zijn ook erg ckers voor de politie
en hier rijden ze met: golf 4, transporters en nieuwe vito's.
 
op het kantoor van de politiemannetjes in Japan of w/e: Baass, mag ik vandaag in de bak met de gouden velgen? gistel ik had zilvelen velgen..+rolf+ krijg je dat ge-kk weer..:|
 
Ik ben in NL ook een keer een Impreza WRX onderkoffer tegengekomen op de snelweg. En ons dan ook nog gaan uitdagen :|
 
Hier is wel een keer iets van bij het nieuws gekomen.
Als het goed is ging de japanse politie inbeslag genome auto's gebruiken als dienstauto's
 
dat moet ook in holland.. 911's dwingen wel ietsje meer respect af dan een dienstgolf en ze zijn ook goed voor de werkloosheid bij de politie 8)
 
Pronk said:
Ik had gehoord dat ze deze gekregen hadden om maffia-bazen te achtervolgen

Hebben ze gekregen, omdat Lamborghini hun zoveel jarig bestaan vierden.
 
Politie in Japan heeft ook een Mazda RX-7 FD serie. hebben ze al best een tijdje, aangezien er zoveel snelle auto's daar std rijden, hebben ze dat wel nodig