Cops @ Speedfight

Arnold MHR

Well-Known Member
Vanmiddag, ff maat naar huis brengen omdat zijn fiets mol was....

Wij door de stad, zagen poltie auto, dus stoppen, die zag niks, want die maat had natuurlijk geen helm op (dom dom, maar ja wat moet je dan?).

Stopt er opeens een Speedfight 1 naast ons, die zegt zo jongen we gaane ven proces verbaal opmaken.

Bleek dus dat de sf mijn niet had bij kunnen houden, maar omdat wij gestopt waren omdat die politiebak ons had aangehouden.

Ff staan ouwehoeren, terwijl mijn maat procesverbaal kreeg.

Bleek dus dat de sf a) te hard liep, b) geen plaatjes droeg (oranje/geel) en c) zei zelf geen helm hadden.

Want een eikels zeg...
 
Advertisement - register to remove this

jah dat was by my ook...egt raar gingen we zeggen..jah wrom hebbie geen helm op enzo...zeggen ze ...jah wy mogen het jullie niet.8P :|
 
afmaken. op het moment dat zei niet achter iemand aan zitten moeten zij zich aan de regels houden! was die onbegrensd of wa? flinker uit blaze :p
 
ben ooit in roermond achtervolgt (hij bleef achter me rijden zonder een stopteken te geven) door een woutsnorfiets..maar ik reed 60 en hij reed net achte me EN HIELD ME BIJ hij bleef achter me aanrijden totdat ik thuis was toen draaide hij om maar hij reed dus wel ff +-=55km/u op een snorfiets...
 
hier rijden ze ook te hard en houden zich niet aan de regels. ze rijen naast elkaar op fietspad zodat ze met elkaar kenne praten en zo
 
Net 2 wouten op vivacity..

reed met een maat van me (zijn licht stond nie aan)
zien we ineens 2 viva's...ik denk: ooh, dat zijn 2 van die oma'tjes :D

maar wij dus straatje in, scooters achter ons aan, en in eens gingen ze naast me maat rijden! ik denk: hm..zijn vast maten van hem..ik kijk zo om: POLITIE huge op de voorkap :|

gelukkig geen boete ofzo :D
 
Ik dacht dat zij het goede voorbeeld moesten geven?
Nou niet echt dus. Bij ons het zelfde verhaal, al rijden ze niet zo hard.
Ik zou ook nooit stoppen als zo'n scootertje mij aanhoudt, try me...:)
 
Ik geloof niet dat dat mag.
Het is geen kenteken, alleen in extreme gevallen kunnen ze bij de verzekering je naam opvragen(want alleen daar is die bekend)
 
Originally posted by Mister Z.
Ik geloof niet dat dat mag.
Het is geen kenteken, alleen in extreme gevallen kunnen ze bij de verzekering je naam opvragen(want alleen daar is die bekend)

In de praktijk is het vaak al voldoende als ze zeggen dat ze van de politie zijn hoor.
 
Wij Staan boven de wet heb ik ze hier ook wel eens horen zeggen :|....
Ik heb geloof ik wel een discussie van een half uur met die kerel gehad.....
En toch bleef ie volhouden dat ie boven de wet stond...


Naaja ik ben toen maar met de discussie gestopt hij was er heilig van overtuigd...... vieze staatspooier bah :(
 
hij rijden ze je bijna aan omdat ze verwachten dat jij aan de kant gaat terwijl zij op het voetpad rijden.

(we stonden gewoon op de stop tepraten :( ze geven nu ook boetes van 60 euro voor hangen :( )
 
Originally posted by Zip-Sptje
hij rijden ze je bijna aan omdat ze verwachten dat jij aan de kant gaat terwijl zij op het voetpad rijden.

(we stonden gewoon op de stop tepraten :( ze geven nu ook boetes van 60 euro voor hangen :( )

:| 8P :mad: Vvvvvvvvaaaaaaaaatttt!!!!!!!!!!!!!! :?
 
wat een idioten... kan je daar miss niet tegenin gaan dat hun zich ook ABSOLUUT niet aan de regels hebben gehouden (helm etc...)???
 
Back
Top