Er zijn toch nog koele cops....

Casper

Mwooaapp
Ik ging zo vanochten naar voetbal toen, alleen ik was een beetje laat dus ik reed wat harder als normaal, en op een geven moment kijk ik zo ff achter me en zie ik een motorsmeris achter zitten, nou die gast dus naast me rijden en ik moest aan de kant, nou certificaat en verzekering geven, zegtie zo vanne
Smeris:Ik heb een paar opmerkingen over je scooter en je rijstijl
Ik: vertel
Smeris: 1. je reed 80 waar je 30 mag
2. je reed op de busbaan
3. je reed op het fietspad
4. je reed door rood
5. je haalde rechts in
6. je uitlaat is niet goed gekeurd
7. hij maakt teveel herrie
8. je voorband is te glad (ga ik wel heeel snel vervangen)
9. je reed over een wit vlak heen
Ik: eeeeuuuuh ja ik had een beetje haast, ik moet een belangrijke wedstrijd voetballen en als je te laat komt sta je niet in de basis
Smeris: EEN BEETJE HAAST!! ik had moeite je bij te houden

scheen het dattie al ongeveer 3km achter me reed
Ik: ehh ja wat nu....?
Smeris: nou omdat ik in een goeie bui ben, en omdat je bij RCH voetbalt (zag hij denk ik aan mijn tas)want daar heb ik vroeger ook gevoetbalt krijg je alleen een prent voor over het fietspad
Ik: DOEN WE!! :)

gelukkig toch maar 70 piek, want ik stond echt te bibberen ongeveer, want hij had me voor iets van 5 mijer aan boetes kunnen geven

moraal van dit verhaal, er zijn ook nog aardige cops!

p.s. nou niet allemaal gaan zeuren dat ik als een gek rij want normaal rij ik niet zo maar ik had gewoon serieus ff haast. no offence
 
Advertisement - register to remove this

500,-? VEEEEEEEEEL Meer!! ik had 465,- omdat ik 70 reed waar je 30 mocht... en jij ging 80 waar je 30 mocht en je deed nog wat meer dingetjes fout :)
 
Jij rijdt als een gek man :p

maar idd erg veel mazzel. En als je chill tegen agent bent blijven ze soms ook chill tegen jou :)
 
Das wel ff geluk hebben ja, je reed zo te horen echt als een gek...

Ennuh een cop mag maar 3 boetes per keer uitschrijven... Mja wle de duurste drie pakt ie denk ik... :)
 
Originally posted by Casper
p.s. nou niet allemaal gaan zeuren dat ik als een gek rij want normaal rij ik niet zo maar ik had gewoon serieus ff haast. no offence
Doe ik toch. Sorry hoor, maar aan dit lijstje te zien reed je echt als een debiel. Dit is gewoon hartstikke fout, ook al moet je snel voetballen.
Hij had je veel vetter moeten bekeuren.
 
Re: Re: Er zijn toch nog koele cops....

Originally posted by RDAW

Doe ik toch. Sorry hoor, maar aan dit lijstje te zien reed je echt als een debiel. Dit is gewoon hartstikke fout, ook al moet je snel voetballen.
Hij had je veel vetter moeten bekeuren.

ik wil het ook niet goed praten en ik wist ook dat ik fout zat daar niet van ofzo, maar ofzich vond ik het niet supergevaarlijke situaties opleveren was namelijk heel rustig, en jij gaat mij niet vertellen dat jij nooit hard rijdt en risico neemt...
 
Als je weet dat je fout zit, waarom doe je het dan?
Ik overtreed de regels ook wel eens ja, maar niet 8 keer binnen 3 km.
Ik zie ontzettend vaak scooters/brommers rijden die de gekste dingen doen, en daar word ik gewoon ontzettend ziek van. Wat dat betreft is het echt wel terecht dat wouten meestal zo irritant zijn.
 
Hij vraagt om daar niet om te gaan zeuren en je doet het toch, why?

Je hoeft hem niet de les te gaan lezen, want blijkbaar weet hij het zelf al goed genoeg dat ie fout zat en gaat ie volgende keer wel eerder van huis.

Niet onnodig gaan zeiken man. Laten we het gezellig houden.
 
Originally posted by RDAW
Mwa, ik vond het toch even nodig... Maar ik heb gezegd wat ik wil zeggen, dus mij hoor je er niet meer over.

Bla bla!!!
Son & Breugel natuurlijk!!!
Toevallig ook nog vaste klant van het raadhuisje of zo?
:| |( :rolleyes:
 
Trouwens onze enige echte superwout die de meeting wist te verpesten had laatst weer een leuke actie:

Maat van me moest chinees bezorgen met de Aprilia Sr 125cc met 180cc malossi:) cilinder!
Dus hij ziet die woutenbak rijden en rijdt dus gewoon netjes!
Stopt ie voor het stoplicht naast die wouten op een stuk weg waar je niet mag rijden met de scooter!
Gaat die wout uitstappen en geeft die maat van me effe gas zodat die Wout kentekenplaat ziet.Toen zei die maar stotterend dat ie effe wilde kijken of het een scooter was!!!
:#
O ja die coole sticker is er inmiddels alweer vanaf:|
 
Back
Top