This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Japans Blok

wtf 8P Kijk wat die dude met zn carb doet. Dat is pas tunen! Of iig modden!
denk dat die jappen best leuke dingen maken hor =)
 
Volgens mij moet alles hier zijn: Wat mooi oogt is goed, en wat lelijk is is bagger.

Ik weet zeker dat als ik mijn Airsal 50cc hier posten die getuned was, het allemaal bagger was naar jullie mening en toch 10.4 pk. Dit wou ik ff kwijt
 
Jongen hou maar op je weet duidenlijk niet waar je over praat


Citaat:
Orgineel gepost door Aerox-Evo70
sinds wanneer kunnen er geen kleppen op een 2takt ?
sinds wanneer kan je geen 'turbo' (OFZO) door je krukas laten aandrijven

een turbo via krukas of via distributie riem kan zeker wel. het komt alleen niet vaak voor. maar op een 2takt werkt het via de uitlaatgassen niet zo goed. dus moet je wel via krukas laten werken als je het doet.
 
Volgens mij moet alles hier zijn: Wat mooi oogt is goed, en wat lelijk is is bagger.

Ik weet zeker dat als ik mijn Airsal 50cc hier posten die getuned was, het allemaal bagger was naar jullie mening en toch 10.4 pk. Dit wou ik ff kwijt
.

hiermee ben ik het eens. 5 jaar terug dacht nog niemand over om bijv een 28mm te monteren.
 
Aerox-Evo70 said:
sinds wanneer kunnen er geen kleppen op een 2takt ?
sinds wanneer kan je geen 'turbo' (OFZO) door je krukas laten aandrijven ?

Lees je uberhaupt wel wat ik zeg?
Een RONDSPOELING!!
Zodra dr met kleppen gewerkt wordt heb je langspoeling en werk je met een Diesel 2t.

En een trubo is het zowiezo niet omdat dat met uitlaat gassen werkt
Compressor is riem/ketting aangedreven.

Dus duik nu maar weer in de theorie voordat je niet kloppende dingen komt zeggen
 
En een trubo is het zowiezo niet omdat dat met uitlaat gassen werkt
Compressor is riem/ketting aangedreven.

srry heb er nooit voor op school gezeten, maar neemt niet weg dat hij extra druk op zou kunnen bouwen via de krukas.
 
ja maar een variabele sproeier hoezo zou dat werken zolang er geen computer aanwezig is die de benzine inspuiting regelt kan men dus ook nooit een turbo monteren omdat je dan of te veel of te weinig benzine hebt want die turbo blijft maar lucht geven
 
mhr_rox said:
ja maar een variabele sproeier hoezo zou dat werken zolang er geen computer aanwezig is die de benzine inspuiting regelt kan men dus ook nooit een turbo monteren omdat je dan of te veel of te weinig benzine hebt want die turbo blijft maar lucht geven

ik ben noob hoor jeroen werk alleen aan stome diesels

maare vraagje als jij het voor elkaar krijgt om je sproeier mechanis aan te sturen bijvoorbeeld door een extra gaskabel dan zou het moeten lukken
denks
 
het zou in principe wel kunnen lukken tim, maar je moet er heel veel slimme koppen voor gebruiken en heel veel geduld en uiteraard ook heel veel geld en aangezien de injectie scoots eraan komen word het niks denk ik
 
ErwinB said:
Een turbo is bijna altijd geblazen, oftewel word door uitlaat gassen aangedreven.

Wat wel zou kunnen is een compressor.

Een compressor of turbo op een 2takt :?

Je zit altijd nog met het membraan