Japans Blok

Advertisement - register to remove this

Sander said:
Ik weet i.i.g. dat die krukas niet meer her te gebruiken is...

en dat membraan-ding..?? sjah.. geen id :S
warom niet?? als je goed kijkt dan zie je dat de krukas 180 graden gedraaid is! de verdikking die je ziet gaat in de grote opening van de krukaswang in het carter!! hierop wordt andere carterhelft op gemonteerd en ziedaar je hebt een kompleet blok!!
doet me enigzins denken aan een Kartblok!! op deze manier is het wel makkelijk om de krukas te vervangen!!
 
Het kan best wel eens een roterende inlaat zijn , dat dat gat de inlaat is en die schijf van krukasdeel wat nog in blok zit om de tijd het gat open gooit....

edit// maar dan is dat gat op de "gewone membraamplek" niet echt voor de hand liggend :S
 
Exup@NRG said:
Het kan best wel eens een roterende inlaat zijn , dat dat gat de inlaat is en die schijf van krukasdeel wat nog in blok zit om de tijd het gat open gooit....

edit// maar dan is dat gat op de "gewone membraamplek" niet echt voor de hand liggend :S
lijkt mij idd geen roterende inlaat!!
 
Morini motor met gewijzigde inlaat voor kleiner cartervolume, en compleet veranderde krukas voor waarschijnlijk een grotere slag.
 
Back
Top