Ja weer HPI.

Status
Not open for further replies.

//\\//\\@$t€®

Ik ben altijd GEIL!!
Hey gasten ben weer ffies bezig met het in elkaar planten van me aerox. Ik had me HPI ontsteking 2 jaar terug op 3.8mm staan. Ik zie overal topics waar jullie het hebben over 6-7mm voorontsteking? Is dit een ander Type HPI offe doe ik nou wat verkeerd?

Laterss

Advertisement - register to remove this

Misschien een ideetje; Is het handog om deze vraag in het topic van hpi te posten of in andere topics die ook over hpi gaan. Want zo krijg je mega veel topics die over hpi gaan en wordt het misschien onduidelijk straks;)

Maar er zit verschil in voorontsteking bij een 2003 en een 2004 versie. Jij zal wel de 2003 hebben dan of niet, die met de zwarte stator?

ik heb de hpi 2003 en ik heb de universele handleiding en daarin staat dat je 6 a7 mm voorontsteking moet zette, ik heb dat ook gedaan en hij ontsteekt gewoon op het goede tijdstip

Het verschilt nogal eens met de oudere HPI modellen. Als jij em 2 jaar terug op 3,8mm had staan en dat ging goed, waarom zou je dat nu dan gaan veranderen?

Je hebt nog steeds die oude hpi die je op 3,8mm hebt staan? Dan zou ik hem er gewoon weer zo opzetten. Ik heb eenzelfde type (met cdi en bobine in 1) en die staat op 4,2mm.

Status
Not open for further replies.
Back