iTunes op Windows ME ?? HELP

Mikkee..

GC Sjlet
Hey, heeft iemand toevallig een iPod, en heeft diegene toevallig ook Windows ME ??

ik weet het, ik loop zwaar achter met ME, maar ben nog niet in de positie om een nieuwe pc aan te schaffen...

Hoop dat iemand me kan helpen, ben totaal geen computer-wizz, ben een behoorlijke n00b..

HELP!

dank alvast!

Advertisement - register to remove this

ja ik hou em toch, heb een alternatief gevonden voor die doppies!

Winamp gebruiken?? Hoe?

Ik heb iTunes dus nodig om muziek op mijn iPod te zetten, niet om muziek af te spelen op de pc.

uitleg plz!! :)

Met Winamp kun je ook je iPod updaten, het heeft zelfs meer opties dan iTunes (Je kunt met Winamp ook liedjes van je iPod naar de computer sturen!). Download Winamp op www.Winamp.com, en daarna ML_iPod (een Winamp plugin) op www.mlipod.com . Dan krijg je gewoon in de Media Library van Winamp een extra "+"je met je iPod, waar je nieuwe afspeellijsten kan aanmaken, en muziek naartoe kan slepen.

Als je iTunes gewend bent is het wel even wennen, maar als iTunes niet werkt is dit toch een zeer goed alternatief! Bij mij werkt(e) iTunes wel gewoon, maar ik vind Winamp gewoon veel lekkerder werken. :)

denkt niet dat deze bejaarde pc dat trekt (+- 8 jaar oud) :rolleyes:

RRtje: hoe fix ik dat je bij "nummers" gwn titel+artiest te zien krijgt, nu heb ik alleen de titel, en dan staan de namen bij "artiesten"

?

Ik doe het ook met Winamp, de nieuwste winamp hoef je trouwens die mlipod ook niet te downen..
Daar zit hij namelijk al ingebouwd, of het zo goed werkt weet ik niet btw..

Ik heb geen flauw idee Mikkeee, maar moet wel mogelijk zijn denk ik. En er zit al automatisch een iPod-support in Winamp ja, maar ML iPod werkt toch soepeler en beter in mijn ogen. :)

Back