italjet dragster onderdelen

ik weet dat de frame onderdelen en kappen van een dragster nergens meer te koop zijn af en toe zie je wel eens wat op marktplaats en dan bel je op en dan is het verkocht nou was mijn vraag aan jullie weten jullie misschien een site of adres waar ik frame onderdelen en kappen voor mijn dragster kan kopen:7
 
Advertisement - register to remove this

Nerons was altijd de importeur , heel mischien dat die nog wat hebben liggen.

dragster is er nooit echt superveel geweest , dus dat er weinig onderdelen voor zijn is niet zo gek. is imo ook niet echt een degelijk ding.

verder zou je wat online shops af kunnen gaan , mischien heeft Matton ook nog wel wat liggen , of een andere scootersloper..
 
Nerons was altijd de importeur , heel mischien dat die nog wat hebben liggen.

dragster is er nooit echt superveel geweest , dus dat er weinig onderdelen voor zijn is niet zo gek. is imo ook niet echt een degelijk ding.

verder zou je wat online shops af kunnen gaan , mischien heeft Matton ook nog wel wat liggen , of een andere scootersloper..

oke bedankt melf hopelijk reageren er nog meer mensen maar hoezo is een dragster niet degelijk bedoel je miss die monoarm mythe dat die supersnel kapot gaat dat komt omdat dat asrubertje redelijk snel kapot gaat en mensen zetten er nieuwe op maar vergeten er vet bij te doen en das niet echt slim
 
ik heb vaker meegemaakt dat de voorvork ruim werd , speling op bepaalde dingen die je haast niet kunt verhelpen.

ook zijn de kappen zeer matig imo.
 
dragster onderdelen aangeboden en gezocht

ik heb nog een frame liggen van een italjet dragster die is te koop voor iemand die hem nodig heeft.

zelf ben ik opzoek naar een achtervelg incl. de adaptor voor de dragster
 
Ik ben al een tijdje op zoek naar een kapje wat achter de budysit zit.
onder dat kapje zit het olietank volgens mij heet het de tankcover.
alleen heb het nog nergens kunnen vinden.
dus heb jij er 1 of weet jij iemand wil je me dan eff een mailtje sture

bramsimonis@zonnet.nl alvast bedankt
 
Back
Top