Afbeeldingen 3D scooter onderdelen

R3-Parts

R³-parts
Hallo

Ik ben opzoek naar (handgetekende) afbeeldingen van scooter onderdelen!

Wat ik ongeveer bedoel kan ik niet egt vertellen. Het internet heb ik ook al afgezocht maar weet ook niet of die tekeningen een bepaalde naam hebben of iets..

Het zijn tekeningn dat je in een zuiger bijvoorbeeld een booskijkend gezicht ziet of een spierbal of iets dergelijks... Dat is het enige dat ik jullie kan zeggen :p

Misschien kunnen jullie wat foto's posten!

GR Robin
 
Advertisement - register to remove this

Ja die bedoel ik ja ! Alleen dan kleur loos het liefst ! en meer soorten miss kan iemand hier op het forum dat soort dingen tekenen ?

Dan hoor ik daar graag wat van via pm !
 
Last edited:
troy lee is het weer net niet .. voor zover ik weet ...

anne: het is niet voor een logo maar voor op een site mja kan niks vinden of iemand die het kan tekenen.
 
Iemand die goed is met fotoshop kan zoiets ook wel maken van een plaatje en er dan zo'n effect overheen gooien zodat het net getekend lijkt.
 
scarrie: zo een plaatje vind ik alleen nergens om een begin van te maken want er moet van een zuiger een hoofd gemaakt worden van een dreifstang een lichaams deel (enkele voorbeelden) dat pluk je niet zomaar van internet af en vervolgens met photoshop er een tekening van laten lijken.
 
Nee maar ik bedoel: Op internet zijn er echt wel plaatjes van zuigers te vinden en ook wel plaatjes van schedels.
Als je dan iemand zoekt die een beetje kan fotoshoppen dan kan die wel laten lijken of die schedel uit die zuiger komt en er DAN een teken effect overheen gooit.
 
Troy lee heeft ook designs met zuigers waar gezichten van gemaakt zijn.

Wat wil je ermee doen? doel? logo?

Doe anders een request of iemand zulke dingen voor je wil maken.
 
troy_lee_piston_bone.jpg


1st hit met google afbeeldingen


carburetor.jpg
 
john: kudo voor jou :*

ik kan ze niet vinden wat is je zoek woord ? alleen wel graag zwart wit maar dat kan ik er zelf anders ook wel van maken :p
 
Back
Top