This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Italia a Zandvoort

Wat ga je doen dan.. met z'n allen zo hard mogelijk over het circuit scheuren met een pizzabrommer? 8P
 
Geen flauw idee, zal vast wel iets op de start/finish zijn ofzo. Mja, voor een ritje in een ferrari vind ik het goed

//Edit: Is et niks voor de alfaboys?
 
Last edited:
Die zullen er wel zijn denk ik

Ik ga er denk ook heen als ik er de mogelijkheid voor heb. Normaal heeft me pa er altijd kaarten voor, maar is ff vragen
 
Ik ga zondag erheen. Ik ben te herkennen aan een citroen xsara break in het donkergrijs

Hopen dat er wat dikke riders staan.
 
Ik ben te herkennen aan een nieuwe donkerblauwe Nissan Micra. Ben samen met de Ass Manager en nog 2 bezorger. Waarschijnlijk met me domino's petje op .

PS. Ik bijt niet, maar praat wel.
 
Sta je dan bij de paddock of ergens op parkeerterrein? Ik hoop wel achter de duinen te kunnen parkeren, ben er rond half 10 denk ik.
 
Dikke shit. Als je daar terplekke een kaartje koopt kan je ook naar de paddock he?

Ik kon helaas bij ticketservice geen kaartje kopen. Ze hadden alleen nog maar kinderkaartjes van 6 euro ipv 12 euro.
 
Mooieste auto van de dag:

[ir]http://i71.photobucket.com/albums/i152/no15steppie/IMGP0031.jpg[/ir]

Heb nog meer dikke foto's kijken of ik die vanavond kan posten. Stond ook een EB110 en Countach ook nog een zeer dikke Ferrari 308 GT/M
 
Ik wist niet hoe die van jou eruit zag. Maar ze zagen er wel goed uit. Sommige een iets te grote pijp en raamband, maar de meeste waren erg mooi.

Die 308 GT/M maakte echt een grafherrie op het circuit. Zat op de tribune, kwam hij eraan, iedereen oren dicht :W
 
Stephan 8) Erg tof :W


, Gewoon #$%^&*2,5 uur over gedaan om naar circuit te komen :X. Stond eens weer erg vast :X

@ RobinL, kruip nu net pas weer achter mijn PC dus las je reply te laat, maar jij had dus die ludix sleutel gestolen :+?

@ Aralfa

Jij ging wel van kiet 8)
 
Was echt tof.

Alsnog ff snel hallo tegen aralfa kunnen zeggen. Hij had alleen al een passagier, dus heb daarna maar meegereden met een Maserati Bora en een Ferrari 308 .

Voor de rest was dat domino-gedoe wel grappig, was in me heat 5e (6e startplaats) en in de finale 6e (11e startplaats), mja was ook echt geen doen want wie et beste startte won gewoon, blijf op je lijn en alles komt goed. Aan et begin van de pitstraat wilde een acteur (Sabastiaan Labrie) me nog ff snel inhalen, dus even handje op de box en ik ging hem weer voorbij . Na de race nog met em staan te lullen en hij vond et fantastisch.

Was gewoon een dik geslaagde dag.

@ BoyD: Heb nog ff tijdje rond gelopen @ Alfa's dus je zal me vast wel hebben gezien . En nee heb geen sleutels, die dingen reden echt gaar (allemaal net nieuwe btw, nog maar 2 km op de teller :X).