This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ISC Adria 2004

GVd, ik wil ook maar heb het verschrikkelijk druk. Zijn er nog mensen die vrijdagavond vertrekken of desnoods zaterdag om alleen op zondag de race te zien? Zoja, dan kunnen we eventueel samen oprijden ofzo. Ik wil er echt graag heen, maar kan niet donderdag al vertrekken en in me uppie vind ik het net te ver rijden :W
 
dat klinkt heel interessant. maar hoe ver sta je dan van het circuit vandaan?

zou je daar wat navraag naar kunnen doen?
 
Patrick, als jullie gaan is het dan met de auto? Zoja dan rijd er een irritante gozer in een Caddy achter jullie aan O-)
 
Mol, ik ga niet met de auto, althans ik ga niet zelf helemaal rijden. Dat zou gegarandeerd mijn dood worden. Maar als er nou iemand zo gek zou zijn (Beerke??? *D ) om die kant op te rijden, dan ga ik er een paar dagen voor vrij nemen. Dan ben ikzelf ook niet te flauw om wat bij te leggen en wat stukken te rijden.
 
Ik ga als ik ga samen met Fabian, aangezien hij geen rijbewijs heeft ga ik dus kapot :W
Maarja, dat heb ik ervoor over om een paar gekke Nederlanders over dat circuit te zien vliegen! +ralf+
 
De Belgen gaan met 6 het vliegtuig nemen, tot in... euh italie
en daar huren ze minibus waarmee ze naar adria gaan.
Verder komen er 2 bestelwagens vanuit belgie met de scooters en materiaal enzo.
 
2 maanden geleden had ik Tickets kunnen regelen vanaf Eindhoven voor 35,00 euro, nu inmiddels niet meer!!

wellicht dat ik toch Ga , kan dit a.s. Maandag pas op z'n vroegst Zeggen!
wordt dan een gezamelijke Trip , Knapuh Ikke en Patje de verschrikkelijke:#

en mischien nog wel iemand, alleen hangt nu af van mijn werkzaamheden
:henko:
 
Zo blokje zit weer in elkaar!!

We hebben een andere cil gemonteerd!
maandag beginnen we weer met testen, we stoppen niet eerder als we minstes 18/19 pk hebben! want mn 16 pk zoals @ spa was &%^#$%$%. 18/19 pk is mooi voor een oud type cil!

en anders moet ik maar wat later remmen heheheh }) ( mn remmen doen het nu wel GOED )

Gé zit al weer op de 21 pk met zn scooter ( Speed 2004 )

De scooter zelf heb ik ook al weer HELLEMAAL gestript, en op nieuwe in elkaar gezet. dus alles werkt ook weer correct, alleen mn gare kappen zitten er nog op

-:- #3
 
Goed bezig Kerv. Ik zit echt een beetje te balen, wil graag kijken maar het is zo'n tyfuseind rijden. En ik kan ook niet al op donderdag vertrekken oid ivm me werk :'(
 
Hij doet het!

18 pk zitten we nu op!!

wordt nog wel wat meer *D ( hoop ik )

grafiek post ik vanavond/morgen wel ff!

gr Kami-Kerv-:- #3

edit: 18.5 PK }) nu gaan we door voor de 19 pk hehe *D edit:
 
Last edited: