M markie87 13.4 Pk dna 15 October 2004 #1 hey mensen is er een pen 10 zuiger voor een hebo manston 2 ? zo jah hoe kom ik daaraan ?? kan er ook eventueel een zuiger in van een gilardoni evg 74?
hey mensen is er een pen 10 zuiger voor een hebo manston 2 ? zo jah hoe kom ik daaraan ?? kan er ook eventueel een zuiger in van een gilardoni evg 74?
S Sibo For those 7 seconds 15 October 2004 #2 maby van een manston rep maar gila zuiger gaat niet boling is anders en de diametr is 47, als het goed is is een zuiger van en manston plat dacht ik Upvote 0 Downvote
maby van een manston rep maar gila zuiger gaat niet boling is anders en de diametr is 47, als het goed is is een zuiger van en manston plat dacht ik
Aerox-Evo70 No Title 15 October 2004 #3 voor manston 1 issie er zoiezo wel, ik neem aan voor de 2e versie ook wel. Upvote 0 Downvote
melf #50 Well-Known Member 15 October 2004 #4 of je koopt gewoon een 12 pen krukas , dan is het meteen goed voor elkaar en kost niet veel meer... Upvote 0 Downvote
dieselmaniac Zupermen 15 October 2004 #5 melf #50 said: of je koopt gewoon een 12 pen krukas , dan is het meteen goed voor elkaar en kost niet veel meer... Click to expand... dat vraagt hij niet melf... hij heeft al een pen10 krukas en vraagt gwoon of een hebo manston pen 10 zuiger heeft.. ik rij met evo ook met pen 10 en heb het ook goed voor elkaar:| Upvote 0 Downvote
melf #50 said: of je koopt gewoon een 12 pen krukas , dan is het meteen goed voor elkaar en kost niet veel meer... Click to expand... dat vraagt hij niet melf... hij heeft al een pen10 krukas en vraagt gwoon of een hebo manston pen 10 zuiger heeft.. ik rij met evo ook met pen 10 en heb het ook goed voor elkaar:|
Methew Fireblade blazer 15 October 2004 #7 kun je die van een athena race niet gebruiken? (die zijn er in pen 10) Upvote 0 Downvote
M markie87 13.4 Pk dna 15 October 2004 #8 kom op jongens laat nou ff iemand zeggen van JA DIE IS ER !!!! en ook waar ik hem kan krijgen Upvote 0 Downvote
Spasta 6.74 @ 150 meter 15 October 2004 #9 ben je al gaan kijken bij je dealer? of mail anders naar een paar zaken. zij kunnen je mss wel helpen. Upvote 0 Downvote
ben je al gaan kijken bij je dealer? of mail anders naar een paar zaken. zij kunnen je mss wel helpen.