is dit normaal bij recht spruitstuk

Leovinci

Hooligan Member
Ik heb nu m'n originele spruitstuk vervangen door een recht van malossi. Is het normaal dat m'n carb nu totaal niet meer afgesteld staat, want ik moet momenteel gas geven wanneer ik hem draaiend wil houden. Ook is het geluid wat harder.

Ik weet niet echt of een recht spruitstuk zoveel impact heeft op de afstelling... maar indien dit niet normaal is check ik alles eens op valse lucht enz. Thanx:)
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Leovinci
Ik heb nu m'n originele spruitstuk vervangen door een recht van malossi. Is het normaal dat m'n carb nu totaal niet meer afgesteld staat, want ik moet momenteel gas geven wanneer ik hem draaiend wil houden. Ook is het geluid wat harder.

Ik weet niet echt of een recht spruitstuk zoveel impact heeft op de afstelling... maar indien dit niet normaal is check ik alles eens op valse lucht enz. Thanx:)


dan moet je gewoon ff je sationair schroefje wat meer in draaien tot hij weer netjes sationair draait en wat meer geluid is toch mooi!!!!!!!!!!!!!! :p

greets de jbh crew:#
 
je hebt toch niet je stationair gewoon volop dicht gedraaid he???
Dan shiet het niet echt op en zal je m nooit afgesteld krijgen.
Mocht ie nou valse lucht zuigen ergens en jij zet gewoon de stationair schroef volop dicht dan gaat het niet werken met afstellen.
 
Neen, hij is momenteel gewoon in staat om stationair te draaien met de oude afstelling, er moet alleen nog wat aan verfijnd worden. Volgens mij moet de gasnaald ook wat verstelt worden..:)
 
Back
Top