Is dit mogelijk?

Daanje

Well-Known Member
een scheet in een glas opvangen, glas omdraaien en op ze kop houden en van onder afdekken.
Dan ergens op nachtkastje neerzetten ondersteboven en laten staan.
Lijkt me wel koel om es te doen :)...
En als degene van wie die kamer es gaat slapen, dan pakt ie dat glas op en dan komt ineens die walm op hem/haar af :)

Zou dit mogelijk zijn, want het lijkt me wel koele actie :)...

Greetz
 
Advertisement - register to remove this

Ja kan prima, do it all the time. Maar let wel, een scheet wordt aardig aggressief als in zo lang in een Glas zit.
 
Originally posted by Daanje
een scheet in een glas opvangen, glas omdraaien en op ze kop houden en van onder afdekken.
Dan ergens op nachtkastje neerzetten ondersteboven en laten staan.
Lijkt me wel koel om es te doen :)...
En als degene van wie die kamer es gaat slapen, dan pakt ie dat glas op en dan komt ineens die walm op hem/haar af :)

Zou dit mogelijk zijn, want het lijkt me wel koele actie :)...

Greetz

dwdz0r denk je daar nou nog STEEDS aan? try is out zou ik zeggen :)
 
Ik zal effe uitleggen wrom ik dit vraag :)

Ik begin die geintjes zat te raken van iemands vinger in lauw water te stoppen als ie slaapt en dan in ze bed pist. En ook scheerschuimjoke met veer. Ook saai allemaal.
Ik zal het wel teveel gedaan hebben :rolleyes:
Maar ik ben nu toe aan wat new en improved actions, so me needs advice 8)

Greetz
 
das wack iemand in zijn bed laten pissen wat ook wel kewl is als iemand zwaar bezopen is en van de wereld is in zijn bed leggen met een condoom gevuld met yogurt of sow en wat ei wit op zijn lichaam smeren ivm dat dit de volgende dag ernstig op cum lijkt die gast word dwaas en gaat kotsen van zijn hang -over dit is wel een xtreme grapje maar doet dit niet bij een sterk iemand anders krijg je klappen net als ik en mijn mede dewd later konden we er wel weer om lagen nadat we onze tanden bij elkaar gezocht hadden
 
Originally posted by smart*ass
?? suiker

Yupz :)...

Weet je wat voor ranzige smaak je in je mond hebt als je wakker wordt als je vlak voordat je gaat slapen cola hebt gedronken?
Nou, die smaak, maar dan veel erger :)...

Greetz
 
Originally posted by Daanje


Yupz :)...

Weet je wat voor ranzige smaak je in je mond hebt als je wakker wordt als je vlak voordat je gaat slapen cola hebt gedronken?
Nou, die smaak, maar dan veel erger :)...

Greetz

Ik drink elke dag voor ik ga slapen cola. (halve liter, minstens)
Merk niks eigenlijk, zal ik wel gewend zijn :D
 
Originally posted by Daanje
Weet je wat voor ranzige smaak je in je mond hebt als je wakker wordt als je vlak voordat je gaat slapen cola hebt gedronken?
Nou sorry hoor, maar ik ken die smaak ook niet
 
Oi.
Ik ben net naar Normaal geweest, maar uiteindelijk belande ik in de discotheek, en heb daar zwaar staan beuken op trance shit. Ben btw echt super dronkens:)
 
Originally posted by SR-Fanatic
Oi.
Ik ben net naar Normaal geweest, maar uiteindelijk belande ik in de discotheek, en heb daar zwaar staan beuken op trance shit. Ben btw echt super dronkens:)

Beuken op trance shit |(
:r R&B :r is nog sneller
 
Back
Top