Is dit een leuke setup?? iemand ervaring met deze spullen?

Status
Not open for further replies.

Speed*BasZ

Registered f*cker
hallo
ik wil een nieuw project beginnen, een zip!:p
met als setup
-evo 2,..wordt denk getuned @ 3br, blok ook natuurlijk;)
-hebo racing 2 uitlaat
-rhq krukasje
-polini overrange
-oko 28mm
-vl13
-hpi 2005
-malossi filter
-delta clutch natuurlijk|-)

heeft iemand ervaring hiermee,.hoe rijdt het enz.
ik hoor het wel:D
 
Advertisement - register to remove this

Speed*BasZ said:
ja,..maar ik heb met geen van deze spullen nog te maken gehad,..en het is pia,.en hiervoor had ik een SR;),..en ik had met me vorige project ook problemen,..dus nu doe ik het goed:D


mja , het zal nooit in 1 keer goed zijn , om een setup echt snel te krijgen zul je toch wat moeten expirimenteren hoe dan ook..

niemand kan je de perfecte setup zeggen.. en dan nog , dan ligt het aan jou of je het spul wel kunt afstellen , afstelling is 1 van de belangrijkste dingen en daar heb jij vorige keer problemen mee gehad , niet met de setup want dat wil wel goed lopen , mischien wat minder vermogen maar het zou iig goed moeten kunnen lopen.
 
Ik lees weer leuke dingen hier.
Een evo knalt niet super op piaggio :rolleyes:
En na een maand kan je eigenlijk niet zeggen dat de nieuwste evo ver onderdoet. Ik ben van mening dat er gewoon nog meer getest moet worden:)

En verder vind ik dit topic een beetje nutteloos. Tuurlijk knalt een evo een speed manston pro race of wat dan ook. Het ligt puur aan je monteer en afstelkunsten. Ik zou zeggen kijk rond in de search of kijk in projecten naar mensen die met evo rijden. Er zijn genoeg mensen die met dezelfde setup rijden en je kan er 20+ pk meehalen mits alles goed zit...

Ik gooi er een slotje omheen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top