Is dit een leuke setup?? iemand ervaring met deze spullen?

Status
Not open for further replies.

Speed*BasZ

Registered f*cker
hallo
ik wil een nieuw project beginnen, een zip!:p
met als setup
-evo 2,..wordt denk getuned @ 3br, blok ook natuurlijk;)
-hebo racing 2 uitlaat
-rhq krukasje
-polini overrange
-oko 28mm
-vl13
-hpi 2005
-malossi filter
-delta clutch natuurlijk|-)

heeft iemand ervaring hiermee,.hoe rijdt het enz.
ik hoor het wel:D
 
Advertisement - register to remove this

unkie said:
is toch altijd verschillend hoe het rijd, ligt aan je afstelkunsten :)
snap ik;),..maar ik wil gewoon ff weten of het leuk rijdt,..tsal wel rijden natuurlijk maar of het de moeite waar is om er weer geld in te steken:p
 
Thomas said:
dump die oko, koop gewoon een goeie carb, 24 mikuni of 28 keihin. Heb verschillende mensen gezien die probs hadden met imitatie carbs.

ja dat is ook de eenigste opmerking die ik heb, imi is zooi!
en ik persoonlijk vind evo niet zo lkkr rijden op pia ik zou zelf voor team cilindertje gaan ofzo. maar het is zowizo wel een grappige setup
 
Thomas said:
dump die oko, koop gewoon een goeie carb, 24 mikuni of 28 keihin. Heb verschillende mensen gezien die probs hadden met imitatie carbs.

is oko crack dan,..ik had bij me SR 25mm malossi,..alleen dat is geen vlakschuif
 
Mensen die niet weten waar ze over praten : hou op met blaten en geef deze jongen geen verkeerde adviezen !

Ik snap bv. best dat die jongen geen zin heeft om een dure originele keihin pwk te kopen... een oko is dan een prima oplossing vind ik, imo 1 van de beste keihin replica's. Een nieuw model evo wil trouwens ook prima knallen hoor, hij is dan wel niet zo super als de ouwe gouwe evo (imo dan)... maar hij is ook weer wat goedkoper. :) dus ja, het is maar gewoon net hoeveel centen je er in wilt pompen he.

Succes dr mee iig.
 
JasperdB said:
Mensen die niet weten waar ze over praten : hou op met blaten en geef deze jongen geen verkeerde adviezen !

Ik snap bv. best dat die jongen geen zin heeft om een dure originele keihin pwk te kopen... een oko is dan een prima oplossing vind ik, imo 1 van de beste keihin replica's. Een nieuw model evo wil trouwens ook prima knallen hoor, hij is dan wel niet zo super als de ouwe gouwe evo (imo dan)... maar hij is ook weer wat goedkoper. :) dus ja, het is maar gewoon net hoeveel centen je er in wilt pompen he.

Succes dr mee iig.

ja aan centen ligt het niet zo,..ik kan der ook alles mhr van maken,..maar dat heeft iedereen al,..dus ik ben op zoek naar orgi. spullen. die niet iedereen heeft,..
 
Speed*BasZ said:
ja aan centen ligt het niet zo,..ik kan der ook alles mhr van maken,..maar dat heeft iedereen al,..dus ik ben op zoek naar orgi. spullen. die niet iedereen heeft,..

tja... ik zou er lekker maling aan hebben hoeveel mensen er al mee rond rijden, zolang het maar hard knalt :) simpel

Dus koop gewoon lekker wat jou het beste lijkt zou ik zeggen
 
melf #50 said:
ik snap alleen 1 ding niet , als je met zo'n setup wilt gaan rijden weet je tcoh ook wel wat goed is en wat niet?

ja,..maar ik heb met geen van deze spullen nog te maken gehad,..en het is pia,.en hiervoor had ik een SR;),..en ik had met me vorige project ook problemen,..dus nu doe ik het goed:D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top