is dit de prop?

vivaspin

Banned
Ik heb een vivacity brom uit 2002;
Ik wilde de prop eruithalen.
Had gisteren de uitlaat eraf gehaald en zag volgens mij geen prop.
Ik keek dus op marktplaats en zag dezelfde uitlaat waaronder deze:
http://link.marktplaats.nl/330478743
Ik vraag me dus af of dit de prop is(rechtsboven)bij 2e foto?
Ik heb de adverteerder al een mail gestuurd maar geen reactie.
wieowie?/

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Bij de krukas misschien?

Als je alles aan de variokant van de krukas haalt heb je eerst je keerring er zitten en daarachter zitten de krukaslagers.

Ik weet dat ook niet, maar die indruk krijg ik. Je stelt zoveel vragen....
Ga gewoon een stuk rijden zonder je carterkap erop, luister dan ff. Is het nog niet over, dan kunnen het nog allerlei dingen zijn; je vertanding, lager(s), vario niet goed gemonteerd, krukas niet in orde, ga zo maar door.

Je moet dingen gaan proberen en zo dingen uitsluiten.

• vivaspin, heb wat meer geduld en gebruik de [EDIT] of [BEWERK] knop in plaats van zoveel posts na elkaar te plaatsen

Als je er niet uitkomt kan je hem natuurlijk ook wegbrengen. Om problemen op te lossen waarvan je de oorzaak niet weet, moet je dingen uitsluiten. Monteer dus eens een andere uitlaat om te zien of de snelheid dan aanzienlijk hoger wordt. En rij eens zonder carterkap om te zien of dat je tik probleem verhelpt. Ik raad je overigens aan om 1 probleem tegelijk aan te pakken, en altijd 1 ding tegelijk veranderen. Anders maak je jezelf alleen maar in de war

Veel vragen stellen voor de zekerheid is goed, maar zonder de antwoorden en aangedragen oplossingen toe te passen kom je geen steek verder natuurlijk.

Een normale zoals op de foto beschreven staat. Je hebt weet toch zelf ook hoe je uitlaat uit ziet? Mocht het zijn dat je van plan bent andere uitlaat te nemen dan heb ik er ook nog wel 1 voor je. Heb ook nog 3 70cctjes liggen voor peugeot vertikaal maar ik denk dat ik daar jou en de mensen hier op het forum geen goed mee doe :p

Back