is deze cilinder nog te redden :S

Status
Not open for further replies.

blackroxrenkum

park it like it s hottt
k zit dus met de vraag of me speed nog te redden is want me ma heeft hem laten vallen en er is dus een scheurtje in de hemd gekomen





de scheurtjes heb ik aangegeven met groen:)
 
Advertisement - register to remove this

Is goed te redden, gewoon die kant van hemd eraf halen, maat van mij heeft dat bij zijn evo 70 ook moeten doen omdat hij hem had laten pleuren en toen was er een stuk verbogen. Scoot loopt nog steeds en met 13000 toeren zonder problemen. je hoort nog wel eens van mensen die zeggen dat je zuiger kan kantelen, dus niet..., zijn scoot is levende bewijs
 
tja , zou het risico niet nemen om daar mee te rijden , dat gaat toch kapot op den duur..

dus helaas voor jou is de cilinder naar de kloten als daar een scheur in zit , mja , is een goeie leer om cilinders toch beter vast te houden ;)

verder als je foto's maakt van de cilinder ga dan verder af staan en zoom in , je staat te dichtbij ;)
 
ALS, je hem nog wil gebruiken dan kun je het beste het deel wat gescheurd is weg halen naar boven toe. Dan kan ie igg niet verderscheuren. Ik heb het ook eens gedaan bij een due plus. Maar dan het zeker 50% van het hemd moeten verwijderen. En deze loopt ook nog 100%.

Dus het is zeker het proberen waard. Dit seizoen red ie igg nog wel.
 
mja , zou ook zonder zijn als de rest om de Speed heen erbij kapot loopt ..

en als er een scheur in het hemd zit en de nicasil laag is daar beschadigd en je haalt de hele onderkant weg is het vragen om problemen..
 
Is het mischein een goed idee om de cilinder gewoon op te sturen naar xsh en kijken wat hun ermee kunnen. Want dit gebeurd net op het moment dat ik me blokkie op wou gaan bouwen echt kut


kzal proberen effe scherpere foto s te maken
 
gewoon stukje weg (laten) halen tot voorbij de scheur. Kan makkelijk, ik heb de cilinder hemds wel gekker gezien iig :p

wel aan allebeide kanten doen dan
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top