Is de kleur van mijn bougie te arm voor een Kymco agility?

Tonyyy

KymTon
Ha mensen,

Ik ben in bezit van een Kymco agility (bouwjaar 2008, 45km). Ik heb het idee dat de scooter iets te arm staat afgesteld (bij heropname gas heb je 1 seconden niks) maar zou graag jullie mening willen horen.

Setup:
72/80CC cilinder
A9 nokkenas
Koso vario (7 gr rollen)
Originele koppeling met witte Malossi drukveer
Sproeier 80 (Mengselschroef 2,5)
Kleppen 0.1 beide

zie foto voor de bougie.
 

Attachments

  • WhatsApp Image 2023-08-16 at 13.06.39(1).jpeg
    WhatsApp Image 2023-08-16 at 13.06.39(1).jpeg
    118.9 KB · Views: 49
  • WhatsApp Image 2023-08-16 at 13.06.39.jpeg
    WhatsApp Image 2023-08-16 at 13.06.39.jpeg
    122.2 KB · Views: 49
Advertisement - register to remove this

Ha mensen,

Ik ben in bezit van een Kymco agility (bouwjaar 2008, 45km). Ik heb het idee dat de scooter iets te arm staat afgesteld (bij heropname gas heb je 1 seconden niks) maar zou graag jullie mening willen horen.

Setup:
72/80CC cilinder
A9 nokkenas
Koso vario (7 gr rollen)
Originele koppeling met witte Malossi drukveer
Sproeier 80 (Mengselschroef 2,5)
Kleppen 0.1 beide

zie foto voor de bougie.
Ziet er naar mijn mening niet arm uit, maar je zou nog een grotere sproeier kunnen proberen om te kijken of die hiervan beter gaat lopen.
 
zijn de bougies van die Chinese motorblokjes 2 takt alles identiek ? en van de versie 4takt (Chinees) ook ?
Kymco komt uit Taiwan en is van oorsprong onderdelenbouwer voor Honda. Sinds 1992 bouwt Kymco ook scooters die wereldwijd onder deze naam worden verkocht.

zijn de bougies van die Chinese motorblokjes 2 takt alles identiek ? en van de versie 4takt (Chinees) ook ?
Als je internet hebt zou je ook zelf kunnen zoeken.
 
Mengsel schroef moet op 1.5 dus dan krijt ie meer benzine, evt dan sproeier kleiner gaan. Ff kijken.
Je bedoelt de luchtschroef.
Post automatically merged:

ik heb ergens gelezen dat KYMCO en SYM hetzelfde type motorblok gebruiken als Chinese scooters, maar dat de eindkwaliteit VEEL steviger is dan de Chinese motorblokjes......
is er iemand die dit kan bevestigen ?
Ja ik.
 
Ha mensen,

Ik ben in bezit van een Kymco agility (bouwjaar 2008, 45km). Ik heb het idee dat de scooter iets te arm staat afgesteld (bij heropname gas heb je 1 seconden niks) maar zou graag jullie mening willen horen.

Setup:
72/80CC cilinder
A9 nokkenas
Koso vario (7 gr rollen)
Originele koppeling met witte Malossi drukveer
Sproeier 80 (Mengselschroef 2,5)
Kleppen 0.1 beide

zie foto voor de bougie.
Ziet er goed uit. Moet kofie bruin zijn.
 
Back
Top