Internet Provider kiezen

Bert

Sr. lid
Oi,

Ik ben student en heb tot nu toe met een huisgenoot geleefd op het internet van de buren.. Dat feest is nu over. Dus moet op korte termijn wat anders, wat is aan te raden?

We zijn dus met twee man dus uiteraard kan het niet heul veul kosten...
 
Advertisement - register to remove this

Online?

Bij Ziggo / UPC moet je ook zon TV abo nemen a 17e per maand. Dus dan is online volgens mij het goedkoopst, of een Tele2. Digtenne erbij en je bent klaar voor weinag.
 
Ik heb zelf goede ervaring met tweakdsl, Hebben ook goedkope abonnementen als je lijn toch niet goed genoeg is voor snel internet (denk aan ver van de verdeelkast), helemaal fijn is de gratis nieuwsgroepserver, die krijg je er bij veel goedkope providers niet bij. Ook voipnummer is gratis bij hun!
 
Oke, prima. Ik wou zeggen, Tweak heeft een speciaal studentenabbo, is vrij goedkoop + lekkere nieuwsserver. Maar zie dat je al gekozen hebt.

Heb zelf nu ook Telfort, niks te klagen verder.
 
Ja inderdaad, geen klachten tot nu toe.

Overigens wel over XS4ALL, die had ik eerst gekozen tot dat bleek dat ze super lange levertijden hadden. Heb ik het telefonisch opgezegd. Nu zeggen ze dat ik mijn contract niet geannuleerd heb, en ik nu vast zit aan een 1 jarige abonnement. Echt waardeloos. Zelfs tot op de minuut nauwkeurig wanneer ik gebeld heb om te annuleren maar zelfs dan konden ze me nog niet helpen...
 
Als ze het nou eens zo moeilijk zouden maken om je ergens voor aan te melden als dat het nu is om je ergens voor af te melden, en dat het afmelden voortaan zo makkelijk ging als het aanmelden...

Maar ja daar verdienen ze geen geld aan he... :X
 
Uhhh wat is 'opgelost'?

Ik heb een internet aansluiting via Telfort waar ik prima tevreden over ben. De XS4ALL klantenservice wil me niet verder helpen dus heb de volgende brief geschreven naar XS4ALL: