Het contract gaat ontbonden worden... *jeuj*
Na veel gezeik ook eindelijk een oplossing. Ik had een internet abbo aangevraagd, huisgenoot ook (bij andere provider) dus heb ik een dag na mijn bestelling deze meteen geannuleerd. Omdat ik toen nog geen klantnummer had is mijn annulering doorgevoerd op basis van mijn postcode + huisnummer.
Enfin, ik dacht dat alles geregeld was, krijg ik 1,5 week later alsnog de modem thuis. Ik dacht echt wat is dit nou weer.. Ik bellen, kreeg iemand aan die lijn die noch behulpzaam noch vriendelijk was. Nee meneer u heeft de modem gehad, heeft niet geannuleerd (staat niet in uw relatienummer geschiedenis, nogal logisch want die had ik ten tijde van annulering niet..) dus u zit vast aan een jaarcontract. En dat was het, niks geen oplossing bieden of wat dan ook.
Ik opgezocht met welk nummer, welk tijdstip en hoe lang ik gebeld had naar de xs4all klanten'service' deze gegevens vervolgens in een brief gezet met situatie uitleg, waarop ik een reactie kreeg... Deze reactie was, als je de naam niet meer weet met wie je gebeld hebt voor je annulering moet je gewoon je contract betalen.
Ik boos omdat door hun interne fouten ik nu de dupe was. Dus ik een nieuwe brief gestuurd met hierin de telefoonlogs van het betreffende nummer, en wederom de situatie uitgelegd, en wonder boven wonder, mijn contract kan toch ontbonden worden..
Ik ga echt never nooit meer naar XS4ALL, de klantenservice is bot en onbeleefd, alles draait om geld en zodra je om service vraagt krijg je het niet.
XS4ALL wil korte lijntjes en geautomatiseerde processen omdat ze dit geld scheelt, ik als klant vraag daar niet om, dus als het fout loopt bij hen intern, door alle automatische processen moet je de klant het voordeel van de twijfel geven en niet zo achterlijk slechte service geven...
Geen xs4all voor mij meer!