Intermot Munchen - Nieuwigheden 2003 !!!!

Razma

Well-Known Member
Yezzzz.... net terug van Duitsland.... ff bezoekje gebracht met digicam... hoop info en persmappen mee terug genomen en vooral lekkere primeurs

Exclusief voor forumpeoplezzzz !!! Enjoy !!!!

Misschien allereerst het meest belangrijke en meest opvallende nieuwe model: Peugeot 125 met injectie en versie met compressor...
1032451637-peugeotnieuw1.jpg

detail...
1032453921-peugeotnieuw2.jpg

en voorkantje...
1032454035-peugeotnieuw3.jpg

en achterzijde...
1032454139-peugeotnieuw4.jpg

en nog twee....
1032454247-peugeotnieuw5.

1032454376-peugeotnieuw6.jpg

Stukje nog uit de infomap... zie je ook de ahcterveer zitten, concept van het frame,...
1032507736-folderpeugeot.jpg

en nog ook ander nieuws bij Peugeot....

stuurkapje voor metal x
1032454692-stuurkapjemetalx.jpg

nieuwe standaard uitlaatjes voor de meeste Peugeots... echt vetjes ..
1032454803-peugeotuitlaat.jpg

Nieuwe koplampen TKR....
1032454911-peugeotspots.jpg

nieuw achterspatbordje...
1032466572-peugeotspatbord.jpg

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Razma

helemaal nix...

verdere nieuwtjes nog... Suzuki en Honda stoppen volledig met de productie van 50cc scooters/brommers
Wazig zeg, terwijl honda naar mijn idee toch een best grote speler was, met name in brommers. Weet je ook waarom ze stoppen?

Re: BCD News???

Originally posted by XOR
BCD News??? :?

Is er mischien nieuws over BCD of een ander bedrijf dat
Kappen of zo'n onderkap gaan maken voor een Aprilia SR ofzo??

Mzzl Hennep:#

nope, helemaal geen bcd nieuws daar... en ook nix voor SR en dat verwacht ik ook niet van hen..

Razma, hoe zit het nou met die nieuwe peugeot blokken?

Komen ze gewoon in een 50cc carb versie?
Waar zit de carb dan eigenlijk? (nog steeds zo'n brakke inlaat?)
Is het blok nu horizontaal?

blok wordt idd horizontaal wegens strengere normen... het is bekend dat het peugeot blok normaal niet optimaal is, daarom het nieuw ontwikkelde blok met horizontale cilinder....

het is uitgebreid getest geweest voor optimaal rendement, maar is nog weinig echt concreet over bekend...

- 50cc versie met liggende cil: injectie... geoptimaliseerde versie als DiTech, maar het kan zijn dat alles omwisselbaar is voor carb versie (als pia blok)
- 125cc injectie
- 125cc compressor

Ik ga binnen dit en twee weekjes naar de dealershow van Peugeot waar ze er eentje hebben staan en ik neem schroevendraaier en overig gereeschap mee :)

Originally posted by Razma
blok wordt idd horizontaal wegens strengere normen... het is bekend dat het peugeot blok normaal niet optimaal is, daarom het nieuw ontwikkelde blok met horizontale cilinder....

het is uitgebreid getest geweest voor optimaal rendement, maar is nog weinig echt concreet over bekend...

- 50cc versie met liggende cil: injectie... geoptimaliseerde versie als DiTech, maar het kan zijn dat alles omwisselbaar is voor carb versie (als pia blok)
- 125cc injectie
- 125cc compressor

Ik ga binnen dit en twee weekjes naar de dealershow van Peugeot waar ze er eentje hebben staan en ik neem schroevendraaier en overig gereeschap mee :)

Cool!
Heb je toevallig ook al daar naar de uitlaatbocht kunnen kijken, hoe ziet die eruit?

Lijkt me wel vet als Peugeot met hun nieuwe blok mee kan komen met pia en mina op tuning gebied :)

Back