Intermot Munchen - Nieuwigheden 2003 !!!!

Razma

Well-Known Member
Yezzzz.... net terug van Duitsland.... ff bezoekje gebracht met digicam... hoop info en persmappen mee terug genomen en vooral lekkere primeurs

Exclusief voor forumpeoplezzzz !!! Enjoy !!!!

Misschien allereerst het meest belangrijke en meest opvallende nieuwe model: Peugeot 125 met injectie en versie met compressor...
1032451637-peugeotnieuw1.jpg

detail...
1032453921-peugeotnieuw2.jpg

en voorkantje...
1032454035-peugeotnieuw3.jpg

en achterzijde...
1032454139-peugeotnieuw4.jpg

en nog twee....
1032454247-peugeotnieuw5.

1032454376-peugeotnieuw6.jpg

Stukje nog uit de infomap... zie je ook de ahcterveer zitten, concept van het frame,...
1032507736-folderpeugeot.jpg

en nog ook ander nieuws bij Peugeot....

stuurkapje voor metal x
1032454692-stuurkapjemetalx.jpg

nieuwe standaard uitlaatjes voor de meeste Peugeots... echt vetjes ..
1032454803-peugeotuitlaat.jpg

Nieuwe koplampen TKR....
1032454911-peugeotspots.jpg

nieuw achterspatbordje...
1032466572-peugeotspatbord.jpg

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Alexander
Hebo racer...
1032453063-heboracer.jpg

Hmmmmmm dit is geen racer volgens mij. Deze scooter heb ooit wel eens een keer in een videoclip gespeelt. Vet nummer was het trouwens ook. Keb de clip MET scoot hier op me pc staan
:)

Ik durf het bijna niet te vragen... :)

Uploaden of link ofzo ?

Originally posted by Folkert@MinaRally

Uh, of ik ben scheel, maar die lampen (vorm) hebben ze al sinds de SF1.

En die "nieuwe" SF2 is gewoon hetzelfde alleen met recht stuurtje.

Neej je ben niet scheel! :) ik bedoelde dat nieuwe ding, die 125cc niet die Speedfight 2! Ik kom niet helemaal van een andere planeet hor Folkert! ;)

Hmnz, die nieuwe peugeot is master :W Peugeot komt tenminste met wat moois, en weet zelfs z'n speedfight weer helemaal te restylen terwijl Yamaha en Aprilia nog steeds proberen om hun Aerox en SR te verkopen met nieuwe (vaak lelijke kleurtjes)

Derbi gaat ook de goeie kant op

Originally posted by visboer32
Ik moet het ff kwijt, heeft niks met scooters te maken maar ik vind die nieuwe RSV Mille R echt heel erg bruut!!! 9||6 Echt de mooiste motor die ik ooit gezien heb!!

rsvr_01.jpg
Ja oke is een mooi fietsje, maar tis wel scooters hier he... :rolleyes:
Ennuh lees ik nou goed dat nieuwe peug blok horizontaal is?? En hoe zit dat met die carterkap van die nieuwe peug?(vorm)

Originally posted by LXSpeedfighterz
Hmnz, die nieuwe peugeot is master :W Peugeot komt tenminste met wat moois, en weet zelfs z'n speedfight weer helemaal te restylen terwijl Yamaha en Aprilia nog steeds proberen om hun Aerox en SR te verkopen met nieuwe (vaak lelijke kleurtjes)

Tja, zij klampen zich vast aan: "never change a winning formula"

Back