This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Intermot Munchen - Nieuwigheden 2003 !!!!

Razma

Well-Known Member
Yezzzz.... net terug van Duitsland.... ff bezoekje gebracht met digicam... hoop info en persmappen mee terug genomen en vooral lekkere primeurs

Exclusief voor forumpeoplezzzz !!! Enjoy !!!!

Misschien allereerst het meest belangrijke en meest opvallende nieuwe model: Peugeot 125 met injectie en versie met compressor...

detail...

en voorkantje...

en achterzijde...

en nog twee....

Stukje nog uit de infomap... zie je ook de ahcterveer zitten, concept van het frame,...

en nog ook ander nieuws bij Peugeot....

stuurkapje voor metal x

nieuwe standaard uitlaatjes voor de meeste Peugeots... echt vetjes ..

Nieuwe koplampen TKR....

nieuw achterspatbordje...

Last edited:
die cpi scooter is echt kwijl!!!!!!1
vet mooi ding, hoeveel cctjes etc raz en hoeveel kost ie?
zekers een geil ding, combinatie tussen schakel en scoot, als ie nou nog versnellingen had....

en dat honda stopt met het maken van 50cc dingetjes vind ik helemaal klere

Originally posted by visboer32
Ik moet het ff kwijt, heeft niks met scooters te maken maar ik vind die nieuwe RSV Mille R echt heel erg bruut!!! 9||6 Echt de mooiste motor die ik ooit gezien heb!!

mhaw vind em wel meevallen, wat te hoekig.
geef mij maar een honda cbr900rr fireblade

Originally posted by Alexander

Geen probleem geef me ff een linkie waar im em naar toe kan uppen en ik doe het zo. Video is zon 20 mb en echt de moeite waard om te zien.

Jah.. heb m ook al vaker gezien...

In dat filmpje maakt i ook een wheelie right? en daarna de minder leuke landing???

Originally posted by -[inferno]-
en dat honda stopt met het maken van 50cc dingetjes vind ik helemaal klere

Ik kan er eerlijk gezegd niet wakker van liggen... Honda heeft segmenten waar ze veel beter verkopen... Ze verkopen eigenlijk overal goed, alleen scooters niet