Interesse Peiling Inkoopactie ML50

Doe je mee aan de Inkoopactie als deze er komt?

  • Ja ik weet het zeker!

    Votes: 26 35.1%
  • Misschien wel..

    Votes: 26 35.1%
  • Nee ik vindt het te duur of andere reden

    Votes: 22 29.7%

  • Total voters
    74

Piojjo

Banned
Ok. Ik kan dus hier bij een kennis die in autobanden doet ML50ers kopen. Alle maten zijn mogelijk als het goed is dus.

De prijs zal waarschijnlijk rond de 35 euro komen ook afhankelijk van de getalen.

Laat in de poll horen of je het wilt of niet en zoja post dan hier je bandenmaat dan horen jullie snel meer hierover in V&A.

Pakketten Binnenland
Frankering AVP-pakketzegel AVG-pakketzegel
zonder BTW incl. BTW
0-5 kg. EUR 5,50
5-10 kg. EUR 7,25
daaroverheen wordt het steeds goedkoper

Ik heb al eens eerder 2 banden gewoon voor 5,50 gestuurd

Als iedereen uit dezelfde woonplaats dus samen besteld.. is het voordeliger voor die personen.. woon je alleen in een of ander gat heb je weinig voordeel

Afhalen is mogelijk in Dordrecht... Als mensen het niet erg vinden om te wachten ook @ lelygat waarschijnlijk.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

1x: 140-60/13
1x: 130-60/13

Inclusief verzenden? Want daar gaat het meeste van de totale prijs in zitten ...
 
Nee verzenden zit er niet bij... Ze kunnen dan afgehaald worden of verzonden.. Misschien als mensen er geen haast bij hebben kunnen ze ook worden meegebracht naar lelygat.. Dan kan iedereen daar massaal zijn banden ophalen :)
 
Pakketten Binnenland
Frankering AVP-pakketzegel AVG-pakketzegel
zonder BTW incl. BTW
0-5 kg. EUR 5,50
5-10 kg. EUR 7,25
daaroverheen wordt het steeds goedkoper ;)

Ik heb al eens eerder 2 banden gewoon voor 5,50 gestuurd ;)

Als iedereen uit dezelfde woonplaats dus samen besteld.. is het voordeliger voor die personen.. woon je alleen in een of ander gat heb je weinig voordeel ;)
 
Verschil in maten moet volgens hem geen problemen opleveren qua prijs, en DanceTrend het is de bedoeling van een inkoopactie alles in 1 keer te kopen.. dus niet deze over maandje ofzo een paar en over een half jaar een paar enz.
 
versturen van die banden zal wel prijzig worden... voor die 5.50 ga je dat niet redden, theeft namelijk ook met het formaat te maken van verzending en niet alleen het gewicht.
 
Boeie.. het max. formaat is 1m bij 50 bij 50 dus een band sturen gaat wel lukken ;) Ik heb al eens eerder voor iemand 2 banden opgestuurd.

En Gizmo.. ophalen voor jou is geen probleem :) Ik woon namelijk in Dordrecht.
 
Back
Top