This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Interessante dingen maybe?

kan het niet zijn dat ze met die zwaardere massa het blok in het begin iets minder piekerig willen maken? zodat ze minder last hebben van wheelspin. dat idee is volgens mij al wel vaker voorbij gekomen...

als je blok eenmaal op toeren zit merk je niets meer van dat vliegwiel, alleen dat het toerenverloop niet zo snel piekjes zal hebben. en dus misschien ook wat beter af te stellen.
 

Ook al eens getest met een carmo?
 
Ik denk dat je niet zoveel in de massa moet gaan zoeken. Tedeschi gebruikte alleen die leonelli vanwege het feit dat ie programeerbaar is. In duitsland reed hij met een PVL programeerbaar die hij gesponsord kreeg van Stage6 en dus totaal geen zwaar vliegwiel heeft.

@ Tiffie, Carmo heb ik niet gehad, ignitech en HPI prgrameerbaar wel en werkt beide zeer goed, maar gaat gewoon wat tijd inzitten.
 


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Rulon7x4yho"]YouTube - ATR Garage no electric or kick starter[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=aamv-CvpAFM"]YouTube - ATR Turbo ruckus running 9psi[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=JtDDZ4goU0g"]YouTube - ATR Turbo Ruckus Vol.2 Running 10psi[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=xyU3UGYGVNg"]YouTube - Turbo Ruckus[/ame]
 

Je kunt de rotormaken zoals jezelf wil.
Meesten gebruiken de kleine rotor omdat dit plug and play is.

Bij piaggio kun je ook standaard vliegwiel en pick up gebruiken.
Dan heb je dus veel massa, maar wel programmeerbaar.

De bobine is wel belangrijk, de blauwe piaggio bobine heeft bijvoorbeeld een weerstand van 1,.. ohm, de hpi daarentegen een weerstand van 3,.. ohm.