Inschrijven SOBW nieuwe rijder

Steven#36

Twins Racing
Hallo,

Ik wil aankomend seizoen in de stdd klasse gaan rijden alleen is het me een beetje onduidelijk hoe ik dit nu precies moet regelen. In de regelementen staat namelijk het een en ander maar echt heel duidelijk is het niet. Ik heb het in valkenswaard gevraagd aan een official van de SOBW en die zei dat ik dit het beste op de kampioenshuldiging in Staphorst kan doen. Wanneer en waar precies dit is staat echter niet op de website... Bovendien is Staphorst niet echt naast de deur voor mij dus zou ik het liever anders doen.

Mijn vraag is of er iemand precies weet hoe en waar je je allemaal in kan schrijven. Dus op tijd, zodat ik verzekerd ben van een startnummer en hoe het precies zit met het theorieexamen (oid) over de regelementen en het vlaggensysteem. Want dat is ook niet echt duidelijk, bijv, wanneer en waar je dit af moet leggen etc, etc.
Als het echt alleen op de kampioenshuldiging kan, so be it, maar dan kan iemand mij vast wel vertellen waar en wanneer dit is...

P.S. Ja dit heb ik ook allemaal al in een mail aan de sobw gevraagd maar op het antwoord wacht ik nog steeds...

Grtz, Steven
 
Advertisement - register to remove this

De kampioenshuldigingen zijn meestal in Staphorst in een zaaltje 'het spoorzicht' ofzo geloof ik.

De datum wordt meestal laat bekend, maar staat altijd op de website. Meestal is er 's middags een beetje onderdelen verkoop en video enzo en vanaf een bepaald uur kan je dan een inschrijvingsformulier ophalen en afleveren.

Startnummer krijg je dan later toegezonden :)
Het examen zelf is niet echt moeilijk hoor...

misschien is dit ook leuk om even te lezen?
http://www.scootertuning.net/showarticle.php?ID=44
 
Dit topic heb je ook wel wat aan denk ik.
http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=59010

Verder is het volgens mij alleen mogelijk op de huldiging, of daarna schriftelijk ofzo. De SOBW kennende kan je beter naar Staphorst komen, anders loopt het misschien alsnog fout en dat wil je ook niet.
En je moet het altijd positief bekijken, als je nu al een keer naar Staphorst rijd weet je gelijk waar het is, dan kom je op de race in Staphorst mooi op tijd. Je kan alvast wat forummembers/SOBW gangers ontmoeten en een praatje maken enzo. Oftewel ontdekken wat een stelletje mafkezen het zijn :D
 
Dank voor de repley's :)

Ik had beide stukjes zelf ook al gevonden overigens :p ik vroeg me alleen af of het inschrijven ook op een andere manier mogelijk was.

Grote afstanden is geen probleem alleen wil ik er dan wel wat voor terug, daarom vroeg ik me af of het ook mogelijk was om niet dat hele eind te rijden om me alleen even in te schrijven... Maar goed, ik denk dat ik dan toch maar naar Staphorst ga om zeker van een startplaats te zijn.

Over de moeilijkheid van dat theoriegebeuren maakte ik me ook geen zorgen, ik vroeg me alleen af waar en wanneer dat dan moet gebeuren (omdat dat ook nergens te vinden is) maar dat kan men mij dan in Staphorst ongetwijfeld vertellen :)
 
Back
Top