inschrijftopic sprints 2007 deel 2

Ik heb 7 dagen geleden me borg overgemaakt voor me Hesje alleen zie ik nog geen ( O ) achter me naam, is het wel binnen ?
Op me internet bankieren zie ik dat er 30,- is afgechreven naar jullie bankaccount in Kerkdriel meen ik.
 
Schakelbrommers

108 - Jeroen Klijnsma ( sferox ) X

Super special

203 - Tim Engbers ( sferox ) X


Dit klopt niet helemaal, tim engbers is sferox, die andere jongen zit niet @ forum...
 
hey .. het is nog maar 5 dagen voor meppel... en ik hbe me start bewijs nog steeds niet binnen .. ik weet wel dat alles al rond is .. ik weet alleen dat 9 april er weer een hujse naar het mon is gegaan .. maar dan ha dik nu toch ook al moeten hebben ...

ik hoor het graag !

gr robin
 
Het heeft echt geen nut dit elke keer weer na elkaar te posten. Als er info is komt het vanzelf wel hier te staan én er volgt nog een mailing.
 
De borg voor het hesje kan je toch ook op de meeting zelf nog overhandigen ? Of kan het echt nog alleen via overmaken? Graag zsm een antwoord mvg elmar
 
razma .. ik weet dta ik dit al vaak heb gepost en gepmd naar kenny .. maa omdat ik geen antwoord terug krijg.. moet niet zo zijn dat ik zondag neit kan sprinten.. omdat ik me startbewijs niet heb .. toch ?

gr robin
 
gister nog 30 euro borg overgemaakt voor het hesje

helemaal niet meer aan gedacht.

hopelijk hebben jullie dat dan al geregistreerd, tot er geen misverstanden @ meeting komen
 
vanaf nu betaal je 30 euro net als de rest.
iedereen heeft lang genoeg de tijd gehad om het over te maken of zijn hesje terug te zenden.
 
Back
Top