automatische veren
je komt in de buurt van een drempel(sensor met hoogte voorbumper en weg) auto gaat automatisch iets omhoog.
en na de drempel voor omlaag
wtb automotive dus? Maar je krijgt kansloos innoveren niet van Hay Geerards dan?
Lmfd dat jij geen technische opleiding hebt gehad, en als je dat toch hebt gehand, BETER opletten....Ja, het is toch belachelijk, met de techniek van nu, dat er nog steeds auto's worden afgeleverd met gewoon een andere speling op die deurkieren. Motorkap idem dito. Het wordt allemaal met robot geplaatst, maar toch is elke auto anders.
Bestaat al, Maybach heeft hetje hebt toch gebouwen, waar je het glas doormiddel van op een knop in te duwen kan laten tinten meen ik.
Mischien zoiets voor een auto uitvinden, zodat je bij zonnig weer het raam laat tinten
Daar wordt al jaren aan gewerkt, heb er afgelopen kwartaal nog een project over gehad. Kleinschalig worden dergelijke systemen al toegepast in projectjes als op de Kralingse Zoom in R'dam, maar er zijn nog veel problemen met dergelijke systemen... Obstakeldetectie dus, in het algemeen. Als het werkt wordt het de opvolger van de adaptive cruise control die jij volgens mij bedoelt.Een soort systeem, wat voor alle auto's geschikt is, dat men op het moment dat je in een file komt (aangegeven door waarnemingssystemen in/op de weg) je een constante snelheid handhaaft. Ik weet dat het er al is voor dure auto's, een soort afstand-houd-cruise-control maar dit is echt voor iedereen.
Je kunt dan niet harder dan de snelheid aangegeven op de matrixborden. Zou voor een veel betere doorstroom zorgen namelijk...
Is in ontwikkeling, vorige week was er een artikel over in AutoVisie. Zou werken in een soort dieselmotor maar stukken schoner.Een synthetische brandstof als vervanging van benzine, zodat we lekker allemaal met en huidige blokjes kunnen blijven rijden
2 producten uit eenzelfde mal zullen redelijk gelijk zijn qua vorm, maar zullen zelden exact gelijk zijn. Zoals ik al eerder zei komt dit door procesvariabelen (temperatuur, natuurlijke grondstoffen, trillingen, instelling machine, slijtage etc.) die niet of nauwelijks controleerbaar zijn. Dit resulteert dus in afwijkingen en daarom zijn er toleranties. En omdat de marges op de meeste auto's niet gigantisch zijn (hier weet jij meer van dan ik) moet er op de kosten worden bezuinigd, bijv. door ruime toleranties.En waarom kan het dan bij andere apparaten wel? Ik heb dus uit zeer betrouwbare bronnen vernomen (iemand die wel technische opleiding heeft gehad) dat het gewoon erg raar is dat het gebeurt. Alles wordt met robot geplaatst en dat kan veel nauwkeuriger.
Alle deuren komen ook echt uit exact dezelfde mal
Een grote megafoon in de auto waarmee je mensen kunt attenderen dat ze GVD door moeten rijden!!!!! Oid natuurlijk.....
En eigenlijk het zelfde wat Jay-rune zei.......
Thuis alleen dan moet er een instalatie komen en duurt het verrekte lang..