Inhouden op top

Marcdebuck

New Member
Hoi, ik zal maar gelijk beginnen met mijn setup.
Dr70 kit
Stage6 spruitstuk
Dell'orto 17,5
Sproeier 116
Polini airbox filter
Yasuni uitlaat
7g rolletjes
Malossi zwarte trekveren
Polini blauwe drukveer

Nou heb ik dus last van stotteren/inhouden op zijn top. Ik heb al een nieuwe bougie erin gedaan en sproeiers vervangen kleinere en grotere zonder resultaat...
Nou hoop ik dat iemand hier mij verder zou kunnen helpen.
 
Advertisement - register to remove this

En 7g rollen en zwarte trekveren kan haast ook niet kloppen maar dat zal niet meteen met het stotteren te maken hebben.

Laten we verder ff beginnen met welke kleur je bougie heeft op het moment
 

Attachments

  • sparkplug-1024x933.jpg
    sparkplug-1024x933.jpg
    201.2 KB · Views: 0
Kan je Bobine zijn die stuk is , of je Stator ,
Het is vreemd want als hij heel even stil staat en ik ga naar z'n top dan doet hij het heel even goed maar daarna begint ie weer te stotteren
Post automatically merged:

En 7g rollen en zwarte trekveren kan haast ook niet kloppen maar dat zal niet meteen met het stotteren te maken hebben.

Laten we verder ff beginnen met welke kleur je bougie heeft op het moment
Het gaat om een vivacity volgensmij zijn 7 gram rollen redelijk normaal. En de trekveren zijn van dmp... Verkeerd erin gezet... Maar het lijkt mij geen bougie of sproeier probleem omdat ik alles al heb vervangen en heel wat verschillende sproeiers heb geprobeerd. En het vreemde is ook dat hij eigenlijk altijd goed met deze setup heeft gereden. En nog een aanvulling van het probleem is als hij even stil staat en ik rij naar zijn top is het stotteren heel even weg maar dan komt het daarna weer terug.
 
Last edited:
Dat is wel een moeilijke vraag aangezien we niet eens weten wat voor scooter het is.
Als we moeten gaan raden weten we het over 3 weken nog steeds niet zeker.
 
Back
Top