Seqyy
Well-Known Member
Jooo,
Afgelopen zaterdag was ik met mijn scooter vertrokken waarop hij eerst normaal reed. Na nog geen 7 min hield hij plots een beetje in. Nadat ik was aangekomen op plek van bestemming vertrok ik weer en deed hij het weer normaal, maar na nog geen seconde hield hij heel erg in en was hij lopend nog bij te houden op vol gas bij. Na het los halen van de kappen heb ik de bougie schoon gemaakt en de cabrateur + sproeiers schoon gemaakt. Maar beide met geen enkele verbetering. Nu is mijn vraag aan jullie waar dit aan kan liggen?
Ik denk zelf dat het zou kunnen liggen aan:
- De vario
- De ontstekking
- De bobine
- Bougie kabel
Hoop dat jullie enig idee hebben waar het aan zou kunnen liggen.
Het gaat hier om een:
Gilera Runner
70cc MHR
22.5 Dellorto cabrateur
76 Dellorto sproeier
In de video hier onder is te zien hoe hij nu loopt op bijna vol gas.
Afgelopen zaterdag was ik met mijn scooter vertrokken waarop hij eerst normaal reed. Na nog geen 7 min hield hij plots een beetje in. Nadat ik was aangekomen op plek van bestemming vertrok ik weer en deed hij het weer normaal, maar na nog geen seconde hield hij heel erg in en was hij lopend nog bij te houden op vol gas bij. Na het los halen van de kappen heb ik de bougie schoon gemaakt en de cabrateur + sproeiers schoon gemaakt. Maar beide met geen enkele verbetering. Nu is mijn vraag aan jullie waar dit aan kan liggen?
Ik denk zelf dat het zou kunnen liggen aan:
- De vario
- De ontstekking
- De bobine
- Bougie kabel
Hoop dat jullie enig idee hebben waar het aan zou kunnen liggen.
Het gaat hier om een:
Gilera Runner
70cc MHR
22.5 Dellorto cabrateur
76 Dellorto sproeier
In de video hier onder is te zien hoe hij nu loopt op bijna vol gas.
Last edited: