TythorZeth
Well-Known Member
Beste mensen,
Is het nu, in 2020, dom/raar om nog een nieuwe 2-takt te kopen? Ik heb een Piaggio Zip 4T uit 2016, maar er is elke keer weer wat mee en ik wil dus een nieuwe scooter. Ik wil sneller, 2-takts gaan sneller, dus is het raar om een 2-takt te kopen? Ik wil namelijk geen 80cc 4-takt, aangezien dat illegaal is op de openbare weg. Zo te zien heb ik qua sportieve scooter nog maar de keuze uit 2 scooters; de Aprilia SR en de Gilera Runner. Mijn tweede korte vraag is of ze door de nieuwe EURO 4-wetgeving langzamer zijn geworden (ook na volledig ontgrenzen), en zo ja, welke topsnelheid kan ik dan verwachten?
Bedankt!
Is het nu, in 2020, dom/raar om nog een nieuwe 2-takt te kopen? Ik heb een Piaggio Zip 4T uit 2016, maar er is elke keer weer wat mee en ik wil dus een nieuwe scooter. Ik wil sneller, 2-takts gaan sneller, dus is het raar om een 2-takt te kopen? Ik wil namelijk geen 80cc 4-takt, aangezien dat illegaal is op de openbare weg. Zo te zien heb ik qua sportieve scooter nog maar de keuze uit 2 scooters; de Aprilia SR en de Gilera Runner. Mijn tweede korte vraag is of ze door de nieuwe EURO 4-wetgeving langzamer zijn geworden (ook na volledig ontgrenzen), en zo ja, welke topsnelheid kan ik dan verwachten?
Bedankt!
Last edited: