ik zoek....

aerox_lc

Well-Known Member
ik zoek een goeie uitlaat, d.i. lange levensduur, mooi geluidje, mijn aerox moet dus sneller gaan, logisch, en de prijs moet redelijk blijven....suggesties ?
 
Advertisement - register to remove this

je wil een 70cc....wil je originele krukas houden? dus zal het iets niet zo bruuts worden dus zal ik het in de richting van een nardo/shot of een yasuni R zoeken....denk ik?
 
originele krukkas

Originally posted by hebo70
je wil een 70cc....wil je originele krukas houden? dus zal het iets niet zo bruuts worden dus zal ik het in de richting van een nardo/shot of een yasuni R zoeken....denk ik?

ja ik wil mijn originele krukkas houden, die yasuni is dus goed ?
 
Re: Re: originele krukkas

Originally posted by Ruud


jep ik zou yasuni verkiezen boven shot/nardo/4 race

idd....wel de yasuni R he....en 4-race is troep en nardo shot....tja....zijn wel goeie uitlaten hoor maar niet echt super kwalitiet en de dempers stellen niet echt veel voor....
 
Originally posted by Gebakje
koop een tecnigas carbon lekker goedkoop en de nieuwe serie is 100%oke!

eej dr is toch een of andere nieuwe tecnigas, daar heb ik nog nooit iets over gelezen. iemand daar info over? dat is die met die zilverkleurige (nep) carbon demper, ja ik weet niet of het carbon is maar het heeft dezelfde structuur...
 
Originally posted by bert!


eej dr is toch een of andere nieuwe tecnigas, daar heb ik nog nooit iets over gelezen. iemand daar info over? dat is die met die zilverkleurige (nep) carbon demper, ja ik weet niet of het carbon is maar het heeft dezelfde structuur...


maat van me heb em op z'n nrg....presteerd wel goed (ala 4 race) ziet er ook netjes uit....lijkt ook beetje op 4 race en zit ook stevig in elkaar en demper is wel mooi en ook redelijk stevig enzo.....
 
misschien is het een best goede uitlaat, maar technigas heeft een naam waar die never nooit meer vanaf komt })
 
ik heb hem een paar keer gezien en ik vind hem wel mooi. maar prestaties ala for race is zeker niet slecht... dacht ik zo
 
Waarom geef je deze post in GODSNAAM op als reported, omdat anderen een technigas gaar vinden ? JAMMER DAN. Wij zitten echt niet te wachten op allerlei reported posts omdat er meningverschillen zijn. DOE DAT DAN OOK NIET !!!






Originally posted by Gebakje
koop een tecnigas carbon lekker goedkoop en de nieuwe serie is 100%oke!
 
Back
Top