Ik zoek het "beste"...

Status
Not open for further replies.

-<White.noisE>-

Well-Known Member
ey mensen,

Ik ben Karel en wil zoveel mogenlijk pk's uit een 50cc mhr ac te halen

Ik ben nu dus op zoek naar de "beste":)P) uitlaat ervoor, de cillinder is "getuned"...

Nou kan ik wel iets afkijken bij de racers, maar het zij zo dat hun met een 14mm carb rijden en ik waarschijnlijk met een kartcarb (weet ik nog niet) en anders met een 26mm malossi carb ga rijden...

Ik was van plan met een yasuni te gaan rijden, maar dat zal niet voldoen, omdat die te dik is...

mijn vraag nu dus is: welke uitlaat raden jullie mij aan, en als het niet teveel moeite is met een motivatie erbij ;)

groeten van Karel.
 
Advertisement - register to remove this

rijden racers met een 14 mm carb dan ben ik zker ook een racer met me 12 mm carb

ik zou voor een yasuni gaan en dan de c20
 
ja idd vraag je tuner. ik ga ook met 50cc rijden maar dan een yasuni C20 erop.. na bepaalde meningen van de mensen.. nu ga ik ook nog wat andere dingen testen.. maar tot nu toe blijf ik op c20..
 
laat een dpr maken of neem idd een c20 ofzo verder mhr pijp ofzo.

vindt je 26mm niet wat groot voor een 50cc??
 
Deze vraag is al zo vaak beantwoord en kun je wel vinden met de search.. Tip: voor een 50 MHR moet je gaan denken aan C20 e.d met een grote carb.

grtz

Erik
 
Originally posted by Tha-Sjon
rijden racers met een 14 mm carb dan ben ik zker ook een racer met me 12 mm carb

ik zou voor een yasuni gaan en dan de c20

std klasse rijd met ac cilinders en 14mm carb
top klasse rijd met lc cilinder ens 19mm carb


Ik zou trouwens geen 26mm carb op een 50cc cilinder zetten is iets te veel van het goede, liever een 19 of 21.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top