iemand succes met bezwaarschrift @ rollerbank?

iedereen weet nu wel dat rollerbank zogenaamd onwettig zijn. 4.5km dit en dat, snelheid is geen vermogen .. blablabla

maar ik vraag me af hoeveel mensen hebben nu succes gehad, met een bezwaarschrift voor de rollerbank.

ik moet er morgen eentje op de bus doen, mischien nog iemand leuke tip.. ik bazeer hem op std brief van sf.nl maar ik kan maar weinig dingen veranderen, die brief is al perfect...

Advertisement - register to remove this

heb laatst bericht gehad over mn eigen bezwaarschrift. kreeg daar een een kopietje bij met wat wel en wat niet wordt toegewezen. daar stond bij dat zogenaamde standaard en internet brieven gelijk worden afgewezen en dat je moet komen met specifieke bezwaren voor jouw geval

hahaha, 1 ding.
maak bezwaarschrift en zet er expres geen handtekening onder;) dan sturen ze em weer trug en dan heb je weer 2 weken de tijd om te antwoorden

dan stuur je em weer op uiteraard met handtekening.
ik wacht nu al uuhm 4 weke enze hebbe nog nix beantwoord. omdat ik die brief hier van de forum af heb gepikt en die is ff denke.. 4 kantjes :D dus zijn ze wel ff zoet mee

oh ke.. thanx

ik had hem al op de post gedaan;..

maargoed 2 weken extra maakt toch niet veel uit..
de rollerbank was in juni. nu pas bezwaar gemaakt...
voor dat ik uitslag heb ben ik wel eff verder, voordat ik pas uiterlijk hoef te dokken (als ik al moet dokken) zit ik weer in juni ofzo :P

Ik was afgelopen juni ook op de rollenbank gezet en heb bezwaar ingedient. Heb er nooit meer wat van gehoord, en de tijd die ze hadden om te reageren is allang verstreken:)

Originally posted by Oom Agent
hahaha, 1 ding.
maak bezwaarschrift en zet er expres geen handtekening onder;) dan sturen ze em weer trug en dan heb je weer 2 weken de tijd om te antwoorden

dan stuur je em weer op uiteraard met handtekening.
ik wacht nu al uuhm 4 weke enze hebbe nog nix beantwoord. omdat ik die brief hier van de forum af heb gepikt en die is ff denke.. 4 kantjes :D dus zijn ze wel ff zoet mee

Ik heb ook een bezwaar in behandeling nu, ik kreeg een bevestigings brier waarin ook stond dat ik naar het kantongerecht kon komen om me verhaal verbaal te ondersteunen. Als ze binnen 2 weken geen reactie van mij hadden gingen ze ervan uit dat ik me brief duidelijk genoeg vond en dat ze verder konden met het proces rond mijn bezwaar.
Die brief die ik stuurde, was niet ondertekend...

ik had suc6
2x voor laten komen 1x kwijtgescholden 1x moeten betalen..
was 2 jaar geleden en had noig steeds nixs binnen gehad ( ik blij ) kom gisteren uit me werk lag hij in de brievenbus :(
NA 2 jaar!!!

Ik heb ook een bezwaarschrift ingediend toen ik van de rollerbank een boete had van 225 euro. Toen moest ik voorkomen en heb daar een beetje de zielepoot uitgehangen. Nu hoef ik maar de helft te betalen :-)

Back