Iemand in de buurt van Kerkrade en verstand van aerox

Advertisement - register to remove this

Is lang verhaal heb een Aerox heel blok revisie alles nieuw onsteking nieuw nieuw onderdelen:
Stage 6 streetrace 70cc

Stage6 krukas
hpc mkll piston pin 10mm

Stage6 lagers staal c4

Blok pakking set

Ontsteking MVT - Millenium Race - Met verlichting - Minarelli Horizontaal (Yamaha ontsteking)

Ontsteking MVT - Millenium Race - Met verlichting -
Minarell Horizontaal (Yamaha ontsteking

Vario en koppeling plus v snaar stage 6sport pro

Yasuni racing uitlaat


stage6 carberateur 19 mm black edition

stage 6 groote powerfilter

Hij liep stationair en met gas geven stottert die alles na gekeken van sproeiers van 70tot 110 enzv drie scooterwinkels geweest niemand weet het probleem heb nu nieuwe kabel boom erin gedaan alleen zit er geen connector voor de weerstand aante sluiten op nieuwe kabel boom en heb een ander cdi racing roze 101 octane grote aansluiting erop en onstekingkabel moeten veranderen na een vier pin Voor aansluiting nieuwe kabel hij start lichten werken niet toeter werkt wel en met gas geven doet die niks gaat niet van de plek moet echt iemand na kijken wat verstand van heeft aub
 
Aan zulke zwaar opgevoerde scooters doe ik zelf niks aan. Misschien een afstellings probleem met de carburateur.

Misschien de afstelling van de stationaire sproeier niet goed of stand van de gasnaald. Of misschien niet de juiste type gasnaald gebruikt. Kan zomaar een klein dingentje zijn.
 
Hij liep stationair en met gas geven stottert die alles na gekeken van sproeiers van 70tot 110 enzv drie scooterwinkels geweest niemand weet het probleem heb nu nieuwe kabel boom erin gedaan alleen zit er geen connector voor de weerstand aante sluiten op nieuwe kabel boom en heb een ander cdi racing roze 101 octane grote aansluiting erop en onstekingkabel moeten veranderen na een vier pin Voor aansluiting nieuwe kabel hij start lichten werken niet toeter werkt wel en met gas geven doet die niks gaat niet van de plek moet echt iemand na kijken wat verstand van heeft aub
Probeer deze zin, of eerder alinea, te schrijven met leestekens (punten komma etc)

Dus het probleem is dat de scooter stottert bij gas geven?
 
Ja en nu met de nieuwe bekabeling komt die niet van de plek maar is dit forum hier om je te helpen met de scooter of te argumenteren over spel fouten !!!....,,,
Post automatically merged:

???
 
Ja en nu met de nieuwe bekabeling komt die niet van de plek maar is dit forum hier om je te helpen met de scooter of te argumenteren over spel fouten !!!....,,,
Post automatically merged:

???
Veel leden willen je wel helpen, maar je maakt het voor ons een stuk lastiger als er geen touw aan vast te knopen is van wat er gezegd wordt.
Spelfouten maakt iedereen, daarover hoor je me niet klagen.
Je hoor mij wel klagen dat je een hele zin heb terwijl je beter wat punten en komma's erin kan gooien, dit om het leesbaarder te maken.

Ik zou het probleem opzoeken bij de carberateur, specifieker kan ik helaas niet zijn.
Een filmpje van het probleem kan ook soms meer inzicht geven van wat er aan de hand is
 
Kan geen filmpjes erop zetten heb ik geprobeerd.Als je terug leest heb alles nagekeken ,is een nieuwe carberateur heb sproeiers geprobeerd van 70tot110 naald hoogte veranderd .Ben hier niet in zinloze gespreksstof wat al veel mensen zeggen .Iemand met verstand van aerox aub geen beunhazen!Bent u van de buurt en hebt u de skills graag hoor ik van u voor een afspraak
 
Last edited:
Back
Top