iemand ervaringen met www.begrenzer.nl ?

Hey,

ja de titel stelt me vraagt eigenlijk al he haha.

maar heeft iemand ervaringen met deze site? wil daar namelijk een begrenzer kopen met remote maar het is niet even bestellen zoals op een normale webshop.

moet gegevens invullen waarna je een betaal link krijg, en met zo dingen ben ik dus redelijk voorzichtig. misschien heeft iemand al keer iets bij hem besteld en die me gerust kan stellen en of zijn ervaringen wil delen over de begrenzer zelf. wil bij hem de toerenbegrenzer met remote bestellen voor op een gilera ice 2takt scooter.
scooter rijdt ongeveer 85kmp op de digitale teller
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb Daar mijn begrenzer voor een zip 4t gekocht, Ging erg soepel. ze kwamen langs wanneer de afspraak was gemaakt en alles netjes, vervangen. Zelf de goede rolletjes hebben ze der voor me ingezet. en daarna hebben ze de begrenzer goed afgesteld. Ik raadt ze zeker aan!
Ik heb overigens gewoon betaalt met contant toen ze langs kwamen, Heb hun ook op whatsapp benaderd na aanleiding van de website.
 
Ik heb Daar mijn begrenzer voor een zip 4t gekocht, Ging erg soepel. ze kwamen langs wanneer de afspraak was gemaakt en alles netjes, vervangen. Zelf de goede rolletjes hebben ze der voor me ingezet. en daarna hebben ze de begrenzer goed afgesteld. Ik raadt ze zeker aan!
Ik heb overigens gewoon betaalt met contant toen ze langs kwamen, Heb hun ook op whatsapp benaderd na aanleiding van de website.
oke bedankt!!

topic kan dicht
 
Back
Top