W wannes Well-Known Member 27 August 2005 #1 zoals topictitle zegt kan iemand me zeggen wat powerjet is en of die carbu's naar behoren marcheren? op foto zien ze er allessinds degelijk uit danke op voorhand!!
zoals topictitle zegt kan iemand me zeggen wat powerjet is en of die carbu's naar behoren marcheren? op foto zien ze er allessinds degelijk uit danke op voorhand!!
melf #50 Well-Known Member 27 August 2005 #2 als je niet weet hoe het precies werkt raad ik je aan om een gewone versie te kopen Upvote 0 Downvote
Jog`RR Deventer Vlam Crew 27 August 2005 #3 Waarom denk je dat hij vraagt hoe het werkt Upvote 0 Downvote
R rookie Well-Known Member 27 August 2005 #4 idd, kwil het trouwens ook wel is weten. En als je eht niet vraagt,hoe kan je het dan weten? (je bent er niet mee geboren he). ... Upvote 0 Downvote
idd, kwil het trouwens ook wel is weten. En als je eht niet vraagt,hoe kan je het dan weten? (je bent er niet mee geboren he). ...
TUNE*IT jdm y0! 27 August 2005 #5 zo een powerjet geeft je een rijker mengsel bij hogere toeren, ja hebt het niet nodig op een scooter omdat die constant hetzelfde toerental hoort te draaien... Upvote 0 Downvote
zo een powerjet geeft je een rijker mengsel bij hogere toeren, ja hebt het niet nodig op een scooter omdat die constant hetzelfde toerental hoort te draaien...
DME3 zeg maar Dimitri 28 August 2005 #6 Afwerking schijnt niet top te zijn. Powerjet kun je wel wat topics in de search vinden Deze carb heeft een D-slide, maar dat wist je denk ik al. Upvote 0 Downvote
Afwerking schijnt niet top te zijn. Powerjet kun je wel wat topics in de search vinden Deze carb heeft een D-slide, maar dat wist je denk ik al.