volgens mij was er een paar dagen geleden van jou ook al een topic over hoeveel pk er te halen was met een bepaalde cilinder
of heb ik het fout ?
het is niet te zeggen hoeveel pk je haalt en al helemaal nie hoe hard je zal rijden..
en hoe zijn je carters getuned? op welke cilinder?
een c20 zal niet echt lekker lopen.. een corsa is geen hoogtoerige cilinder..
Denk je niet dat een Corsa zuipt dan ? Corsa zal niet veel zuinger wezen als een Evo50... Integendeel.
of kan ik die beter een 70cc gisha kopen en die laten tunen dan heb je toch gewoon een corsa want een corsa is de getunde verdie van de gisha
Idd, Corsa is erg leuk. Wel wat duur maar het is wel een oerdegelijke cilinder!
Verander die C20 in een Shot, en hou je std luchtfilter en je heb een erg leuke setup
Inderdaad , wat me een leuke set-up lijkt voor die corsa :
Polini corsa 70cc
Gianelli shot / Yasuni R
19mm
std luchtfilter
polini 3g koppeling
polini 9 rollen vario
polini evo membraam (2 kleps)
ja ik geloof dat daar schotte in zitten oid
De Yasuni R City is dacht ik wel wat anders (ook onbegrenst) dan de normale versie dacht ik?
maar die schotten kan je toch heel moeilijk deruit halen en kan ik mijn huidige 21mm dellorto gebruiken of is dat overkill heel veel mensen zeggen dat een 21mm en c20 overkill zijn op een 50cc evo maar het rijdt zo gruwlijk hard
een EVO is een toerenbeuker.. en een c20 lust wel toeren.. dus dat loopt wel
een 21mm is op een standaard EVO 50cc idd erg lekker..
en op je toekomstige cilinder is een 21mm ook wel goed te doen..
alleen zou ik iets van een 19mm pakken..