iemand ervaring met een polini corsa?

heeft iemand van jullie ervaring met een polini corsa en kunnen jullie mij ongeveer vetellen wat de top is en hoeveel pk ik eruit kan stampen met de onderstaande setup:

21mm dellorto met stage 6 luchtfilter
polini 3g koppeling
polini 9 rollen wario
polini evo membraam (2 kleps)
yasuni c20
tuned carters

Advertisement - register to remove this

volgens mij was er een paar dagen geleden van jou ook al een topic over hoeveel pk er te halen was met een bepaalde cilinder :)
of heb ik het fout ?

het is niet te zeggen hoeveel pk je haalt en al helemaal nie hoe hard je zal rijden..
en hoe zijn je carters getuned? op welke cilinder?
een c20 zal niet echt lekker lopen.. een corsa is geen hoogtoerige cilinder..

volgens mij was er een paar dagen geleden van jou ook al een topic over hoeveel pk er te halen was met een bepaalde cilinder :)
of heb ik het fout ?

het is niet te zeggen hoeveel pk je haalt en al helemaal nie hoe hard je zal rijden..
en hoe zijn je carters getuned? op welke cilinder?
een c20 zal niet echt lekker lopen.. een corsa is geen hoogtoerige cilinder..

mijn carters zijn opmaat gemaakt voor een 70cc airsal die al 2 jaar geleden overleden is en ik heb er nu al 14000km een 50cc evo onder hangen maar dat zuipt nogal veel dus ik zoek naar een slijtvaste rappe gietijzeren 70cc dat zuipt minder als een hoogtoerige evo.
en als ik nou een corsa koop welke uitlaat kan ik het beste nemen ik zat te denken aan een polini 4 race

dat zou ik niet zeggen hoor , ik reed een keer met mijn evo50 7 liter op 30 km leeg :*

een Polini gietijzer 70cc is gewoon een std versie alsware , een iets lagere timing , een corsa is net wat meer power maar wel op een iets hoger toerental.

ik vind persoonlijk de std gietijzer 70cc zeer goed lopen.

mja , erg duur wel..

ik kan dit over de Polini corsa zeggen,als je opstraat wat harder wil en lekker betrouwbaar zonder een te gekke cilinder te pakken is de corsa een top ding!ik heb er zel mee op een dragster gereden voor een lange tijd,ìk reed doen dus met een c16 en een 19mm dellorto malossi sport vario en malossi flyclutch,ik had ongeveer een top van 110 115 en trok lekker door deze cilinder is niet kapot te krijgen! c20 zou ik persoonlijk niet doen,en ik vind persoonlijk een powerfiliter niet nodig voor zon setup! scheelt ook een hoop kabaal!!

Gr xxx Dominic

Idd, Corsa is erg leuk. Wel wat duur maar het is wel een oerdegelijke cilinder!

Verander die C20 in een Shot, en hou je std luchtfilter en je heb een erg leuke setup :)

typ eens normaal nederlands ofzo :X
snap echt geen ruk van je verhaaltje..

een powerfilter is gewoon ONZIN..
simple as that :)

Inderdaad , wat me een leuke set-up lijkt voor die corsa :

Polini corsa 70cc
Gianelli shot / Yasuni R
19mm
std luchtfilter
polini 3g koppeling
polini 9 rollen vario

Inderdaad , wat me een leuke set-up lijkt voor die corsa :

Polini corsa 70cc
Gianelli shot / Yasuni R
19mm
std luchtfilter
polini 3g koppeling
polini 9 rollen vario

oke dus ik moet een yasuni r aanschaffen ik neem wel de city versie want die is zo gruwlijk mooi gelast alleen der zitten wel begrenzers in die city r maar die ram ik er wel uit en het is niet verstandig om mijn 21mm dellie eronder te gooien?

maar die schotten kan je toch heel moeilijk deruit halen en kan ik mijn huidige 21mm dellorto gebruiken of is dat overkill heel veel mensen zeggen dat een 21mm en c20 overkill zijn op een 50cc evo maar het rijdt zo gruwlijk hard

een EVO is een toerenbeuker.. en een c20 lust wel toeren.. dus dat loopt wel :)
een 21mm is op een standaard EVO 50cc idd erg lekker..

en op je toekomstige cilinder is een 21mm ook wel goed te doen..
alleen zou ik iets van een 19mm pakken..

een EVO is een toerenbeuker.. en een c20 lust wel toeren.. dus dat loopt wel :)
een 21mm is op een standaard EVO 50cc idd erg lekker..

en op je toekomstige cilinder is een 21mm ook wel goed te doen..
alleen zou ik iets van een 19mm pakken..

oke dan schaf ik een 19mm aan en zou een yasuni c16 het goed doen op een corsa? of kan ik gewoon beter een yasuni r nemen waarvan ik niet zker weet of ik hem kan ontgrenzen

Back