iemand ervaring met buddy filter at scootparts?

nrg16jr

Well-Known Member
heefd er iemann ervaring met de buddy filter van scootparts ?

kost ongeveer 45 euro

wat kan ik allemaal verwachten en wat zit der allemaal bij? want er staat wijnig info op de site

ik heb scootparts zelf al gemailt maar krijg nog niks terrug

ps: het is voor sip sp


groeten ,
 
Advertisement - register to remove this

dat is gewoon een kartfilter , zit niks anders bij, je moet dan gewoon een gat in je buddy maken waar dit geheel ruim doorheen past. er staat bij voor zip sp dus zal je hem waarschijnlijk er zo op kunnen zetten. maar wel met gat in de buddy....................

alleen de diameter van de aansluiting staat er niet bij dus of je nog een kelk moet hebben of dat dit zo ergens oppast dat weet je niet. ik denk dat je even mailtje terug af moet wachten
 
ik heb zo'n ding. Het is een plastic doos met 2 aanzuig-gaten en 65mm aansluting voor op je carb/pvc buis. Er zit dus geen filter ofzo in. De aansluiting is 65mm. Je moet zelf dus een kelk voor kopen en dan via pvc-buizen in je buddy zien uit te komen. Als je dat allemaal goed fixed dan heb je EN weinig geluid EN kan je gewoon met nat weer blazen, want er komt geen water in je buddy :)
 
Komt genoeg water in je buddy hoor.. mijn buddy en onderkant van me zadel zit altijd een goeie streep ranzige troep op als ik gereden heb hoor.. ook al is het maar een klein beetje vochtig. Maar bij een ZIP hoef je toch helemaal geen gat te maken? Die zit er al, je hoeft alleen 1 schroefje los te draaien en je haalt bijna je hele buddy bodem eruit.
 
jah maar het gat moet zo klijn mogelijk blijfen tenminste dat wil ik.

ik maak zelf wel een buddy filter want ik heb ook al een email van scootparts gehad maar het is inderdaat alleen maar 1 zwarte box met een rubber :S nouw sorry daar betaal ik niet 40euro voor .


in iedergeval bedankt voor jullie hulp!
nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben

groeten
 
Back
Top