icq'en met RDAW

Status
Not open for further replies.
Ik gooi deze open op verzoek van RDAW en Johan. Willen mensen die bij de fanclub van NanZ willen horen e.d. niet replien dat dit een trieste actie is en zo! 8)
 
Dewd :)

Std uitlaat? Dragster gaat vet? hmmm............toch iets heel anders dan ik me had voorgesteld van hem :rolleyes:
En het w88 is idd op een replietje van hem :)

Wordt voor mij ook es hoog tijd om iemand in de zeik te nemen :)
 
Hmm uit dit gesprek maak ik neit echt uit dat het een loser is.. Eeerder jij, beetje triest hem zo proberen te naaien, probeer je tim na te doen ofzo? (was toch tim pas?) Beetje lame, rdaw geeft nog best goeie antwoorden als zon gozer naar mij toe zou komen ga ik ook niet alles uitleggen keb wel wat beterz te doen...
LAME
 
Originally posted by Sjoerdyo
Hmm uit dit gesprek maak ik neit echt uit dat het een loser is.. Eeerder jij, beetje triest hem zo proberen te naaien, probeer je tim na te doen ofzo? (was toch tim pas?) Beetje lame, rdaw geeft nog best goeie antwoorden als zon gozer naar mij toe zou komen ga ik ook niet alles uitleggen keb wel wat beterz te doen...
LAME

oe sjoerd... wat klinkt je verstandig 8P
 
Hmmz ruud, ik vraag me toch af wat deze smiley inhoudt: 8P

Is dat cynisch ofzo :)


OJA Johan probeerde mij net ook te flessen, wat is zijn fucking probleem? Loehoeseher (like: die gozer van oa pet detective :) )
 
Last edited:
Johan, jij bent een der grotere labielen van dit forum. Sorry hoor, maar ik had allang door dat je aan het kutten was...

Enkele 'hints' die ik gaf (je hoeft niet slim al te zijn om ze te begrijpen):

(zie: -je zit me dus wel te dollen of niet? - wat lul je nou allemaal man?! -voor de nrx had je zeker een technigaz? -koop dan een dragster -ik moet er 'ineens' vandoor)

DENK JE NOU ECHT DAT IK IEMAND SERIEUS GA ADVISEREN EEN DRAGSTER TE KOPEN?!? Als je nou nog niet door hebt hoe ik over dragsters denkt, verdien je het niet om te leven, dus ik hoop dat ze bij jou in de buurt hoge gebouwen hebben. (Begrijp je deze hint wel?)

Verder:
-Als mijn vader/moeder merkt dat m'n scooter harder loopt dan 50, gaat hij op slot (ik zou dus wel stom zijn als ik er een andere uitlaat er op zou leggen).
-Dat ik geen/weinig verstand heb van scooters is waar, daar heb ik nooit een geheim van gemaakt en ik denk niet dat ik me daarvoor hoef te schamen.
-Ik kwam vroeger inderdaad wel eens op startpagina (software/hardware forums daar), maar ik ben er een lange tijd geleden achter gekomen dat dit inderdaad niet de beste forums zijn. Maarja dat kon ik toen ook niet ruiken.

Als ik nog meer foute dingen heb gezegd, hoor ik het graag van je.

Arne: bedankt voor het openen van dit topic

Sjoerdyo, Zeeuw, Sammy, stealth2000, SR-MARC-SR: bedankt voor jullie steun in deze kwetsende zaak :rolleyes:

P.S. Ik wens je veel succes toe als je nog eens probeert iemand voor lul te zetten.
 
Last edited:
Muwhaha

GOD GOD GOD JOHAN WAT ZET JIJ JEZELF HIER EEN POTJE VOOR LUL MUWHAHAHAHAHAHAHAHAHA |( |( |( |( |( |( |( 0? 0? 0? 8)
 
Originally posted by Johan
He Arne rdaw heeft zijn zegje nu gedaan dus hij kan dicht

Volgens mij ben je bang dat er nu een lading reacties komen die negatief zijn voor jouw... :p
correct me if I`m wrong natuurlijk :rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top